1e eigen paardje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CherylJane

1e eigen paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 09:11

Hier is ze dan! Mijn 1e eigen paardje :)

Afbeelding

Afbeelding

Ze is van 14-04-2016

Haar moeder is een kruising Fries/ Tinker en vader volle fries keimper van hylpen.

Ontzettend lief aanhankelijk paardje wat geniet van aandacht en al zo braaf voor haar leeftijd!

Wat doen jullie zoal met jonge paarden van deze leeftijd?
Laatst bijgewerkt door CherylJane op 03-12-17 09:15, in het totaal 3 keer bewerkt

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 09:15

Gefeliciteerd! Wat een leuk beestje!
Zo te zien is ze nog erg jong! ik zou haar lekker laten op groeien met vriendjes in een goede opfok of een weiland in de buurt zoeken met jonge én een paar oudere paarden zodat ze ontzettend veel van elkaar kunnen leren!
Vanaf 3 jaar zou ik pas denken aan de volgende stappen zoals naar huis halen, en langzaam begin maken met: grondwerk, spieropbouw, buiten lopen aan de hand etc.
Veel succes en plezier!

freetorun

Re: 1e eigen paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 09:17

Wat een knapperd zeg! Gefeliciteerd. Ik zou een opfok(achtige) plek voor haar zoeken met jonge vriendjes en een paar oudere opvoeders. Dan kan je zelf af en toe beginnen met stukjes meelopen, voetje geven etc. Lekker spelenderwijs de basis beginnen en nog lekker paard laten zijn.

Geniet ervan!