Paspoorten:
Naam: Roos oftewel Bolle
Geslacht: Merrie
Ras: Fries x ardenner
Leeftijd: 14
Karakter: Een Lieve diva met een een heerlijk en eigenwijs karakter, en een echte bikkel voor zichzelf.
Ik ben de eigenaar eeuwig dankbaar dat ik zoveel met haar mag, en zoveel plezier van Roos mag hebben!
Nu genoeg gepraat
We beginnen in Januari, wat we koud begonnen. We konden niet veel wat ik merkte aan je, je kon je energie niet goed kwijt maar bleef zo lief

Vervolgens springen we weer naar maart, Het was een erg pittige maand voor mij. Je beste vriendinnetjes gingen naar een rusthuis en dat was tevens ook mijn andere verzorgpaard, wat had ik het moelijk ermee na 6 jaar. Dus veel samen wezen wandelen en mooie herinneringen maken!

In april ging mijn allergrootste wens in, We gingen naar het strand,
Wat heb ik genoten en wat was je braaf. Ook was je zo aan het genieten omdat je weer je oude maatje zag die verhuist was naar een andere stal 
In juli hebben wij lekker veel buitengereden, nog heerlijk genieten voordat het weer herft werd

Vervolgens weer aangekomen in oktober, waar we onverwachts meededen aan de onderlinge wedstrijd in de L1. Zelf had ik al een paar weken niet gereden door een scheurtje in me bovenarm door een ongeluk met me scooter. Toch kregen we voor elkaar om met de 2e plaats naar huis te gaan

Nu zijn we weer beland in november. Deze maand gingen we met sprongen vooruit met de dressuur. Eindelijk ging bij ons het kwartje een klein beetje vallen

Dit was ons jaar alweer, wat ben ik toch trots op die pony hoeveel ze mij heeft gegeven!
Bedankt Roos en Brenda voor alles

Bedankt allemaal voor het lezen!
(Sorry als er spelfouten in staan)