Omdat het nu ontzettend rotweer is en ik als overdreven koukleum dan een stuk liever lekker bij de kachel zit met mijn chocomel begon dat uiteindelijk te vervelen. Ineens zag ik dat het heel erg mooi licht was buiten dus toch maar de kou getrotseerd (met 5 jassen, en 3 thermobroeken) om snel met de camera een paar foto'tjes te maken van de paarden (die gelukkig naast mijn huis staan). Ik ben niet heel erg tevreden met het resultaat omdat het buiten al wat schemerde en de iso dus wat hoger moest en er zit nu wel wat ruis op maarja, het gaat om het idee!.
Het leek mij een leuk idee om ze met jullie te delen!
dit was van een paar weken terug toen de wei nog te doen was:
1.

2.

3.

deze zijn van vandaag, de wei is een grote modder zooi
4. zo snel mogelijk aan komen stappen omdat draven niet meer gaat in deze blub

5.

6. de ijslander die denkt dat hij in scandinavië woont en een wintervacht voor 3 aanmaakt.

7. ik had de telelens erop en ze vinden de lens altijd erg interessant dus ze stonden steeds veel te dichtbij

8.

9. flink hard wegrennen (poging tot) en springen en dansen wekt soms nog wat aandacht gelukkig

10. zelf toch maar weer uit de wei gevlucht omdat ze ook even moesten testen of dat gekke uitsteeksel ook eetbaar was.

11.

12. even mooi kijken

13. en nog even hard hinniken als ik weer terugvlucht naar mijn warme huisje

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Het zijn baggere foto's maar het gaat om het idee
Groetjes, Faith ( en de paardjes natuurlijk)