* [RIJ-ITP] Allround levensgenieters @ work
We eindigden 2016 met een peesblessure. Flinke domper natuurlijk
Dus ik stelde me al een rustig en weinig enerverend jaar voor. Maar nu ik zo door mijn foto's aan het bladeren ben was het juist allesbehalve een saai jaar! Goed, geen crosstrainingen en oefencrossen en de eerste helft van het jaar vooral heel veel gewandel. Maar dat mocht de pret toch niet drukken.Er was een recreanten western wedstrijd met een in-hand trail. Maar daar konden we dus mooi wel aan meedoen!

Verder was het tijd voor voortplanting. Mijn knappe meid is voor eind april uitgerekend om een veulen te krijgen van Peru's Scen Tao

[KS-MK] Dit topic kun je niet ontstippen!
We deden mee aan een filmthema fotomeeting bij Havelte (inmiddels weer groen licht om te gaan rijden)

[ITP] Sometimes the princess kills the dragon and saves the prince
Een levensgrote droom kwam uit. Alleen voor de rengalop door de branding moeten we nog maar eens terug, wat vervelend nou...
(want dat vond ik met het oog op de blessuregeschiedenis niet echt een goed plan) 

Lekker buitenrijden

deel 2 van de recreanten western wedstrijd

Wat is dát?! Dat oortje van haar

Prinsesje spelen op de hei

Ok, stiekem toch 1 crossje
(allemaal lage hupsjes van max 50cm)
Ook dit jaar weer met het nodige enthousiasme, en stijl (
) over de kale duinen in Appelscha

Nog meer lekker buitenrijden

Ik wacht vol spanning en ongeduld op de (ongetwijfeld) knappe Zafira-baby en geniet nog maar eens even goed na van mijn "saaie" jaartje
Speciale bedankjes voor bokker Marj0 voor het prachtig vastleggen van een flink aantal mooie momenten dit jaar en voor bokker Koekeroekus voor alle gezelschap tijdens veel van bovenstaande activiteiten
Tot volgend jaar allemaal