De eerste keer dat ik echt met haar in de bak reed, het ging echt niet geweldig ik moest erg wennen.
Iets wat ze het liefste doet is crossen door de bossen, maar ik ben geen cros ruiter en aangezien ze van de kleinste dingetjes schrok croste ik niet..
En buitenritjes bouwde ik op tot we vertrouwen krijgen.
1.

Onze 2 de springles.
2.

Ik heb niet veel foto's van het begin tijd maar wel veel beeld materiaal.
https://www.youtube.com/watch?v=9FZnXwqY0Ck
Ik neem dus een grote sprong vooruit even.
Bitloos/vrijheidsdressuur/grondwerk inspireerde me heel erg dus hier begon ik mee.
3.

4.

Ook springen was geweldig! (Ik vond dit in het begin ook erg spannend met het weigeren telkens.)
[JITP] Gekke spring pony?
5.

6.

Ik reed mijn aller eerste wedstrijd met gewoon een soort van eigen paard, en nooit verwacht dat ik eerste werd met 200,5 punten.
7.

Ook heb ik onwijs koude fotoshoot gehad met jurk. En die foto's blijven altijd mijn favoriet.
[ITP] Koude Fotoshoot met Fenny
En weer even een sprong vooruit: Het werd weer winter, en die winter was niet geweldig. ik kreeg 2 ontstekingen in mijn hoofd.. waardoor ik eigenlijks niet naar buiten mocht. maar toch moet het dier verzocht worden dus ben ik er elke dag geweest voor de verzorging. met als volgt dat om 12 uur 's nachts de dokter er was.. omdat ik toen ik terug kwam voor het huis weggevallen was.. na die tijd niet beter begon te voelen en alleen maar zwart voor mijn ogen zag..
En ja toen werd ik heel hard terug geroepen dat ik een beste paar week niet heen mocht..
En toen ik weer heen mocht moest ik altijd nog rustig aan doen.
8.

Onze laatste foto, ik wou nog zo graag een bloezem foto..
9.

Helaas is er zoveel tussen gekomen (omstandig heden) dat ik moest stoppen.. en tot de dag als vandaag doet het mij nog ongelooflijk pijn en wat mis ik die pony enorm..
10.

'Worst feeling in the world is knowing you did the best you could, and it still wasn't good enough..'
Soms heb je van die dagen dat je een belangrijk iets mist, dat belangrijke iets was voor mij net een persoon..
Ik kon alles delen met haar, ze vrolijkte me op in moeilijke tijden en alles wat ik vertelde vertelde ze niet door.
Ze was de enigste die altijd voor mij klaar stond.. Gewoon een vriendin..
Met veel ups & downs een band op kunnen bouwen, heel veel bloed zweet en tranen en grote deels Vertrouwen!
Te veel herinneringen die elke dag naar boven komen, ik had gehoopt dat dit nog steeds zo was geweest..
Het is vreselijk moeilijk om je zo ergens over heen te zetten, missen doet zo pijn..
Al mijn tijd ging naar haar met weer en wind en ziek of niet ziek, echt elke dag..
Ik had nog zo graag meer willen mee maken, ik voel me nog steeds gebroken..
Nog nooit heb ik zo'n band gehad met een dier, die herinneringen doen pijn en maken me elke keer opnieuw emotioneel..
Ik wou dat ik terug kon maar dan naar een betere tijd.
Wat we in 1 jaar allemaal hebben bereikt, je nam een deel van mijn hart in beslag.
Was je maar van mij, want mijn hart is nog steeds gebroken omdat ik niet weet hoe ik me er over heen moet zetten..
11.

Lange tijd daarna vond ik een leuk welsh pony'tje die ik mocht verzorgen.
Alleen werd hij verkocht dus dat was voor kort.
12.

13.

Ik was daarna niet echt meer opzoek naar een nieuw paardje, maar toen kwam er toch nog een leuk diertje op mijn pad net geleden en hoop dat ik die nog lang mag gaan verzorgen

14.

15.

Ik zie meerdere mensen het delen, dus ik dacht lijkt me leuk om mijn oude foto's er eens bij te pakken.