Voor degene die mijn pony nog niet kennen hier volgt even een klein paspoortje:Noddy Babau
13 jaar
1.54 (e-pony)
ruin
M2 dressuur
M springen (met de punten voor het Z
)Februari
Dit jaar begon ons wedstrijdseizoen op 1 februari en zijn we gelijk al aangekomen bij het eerste punt wat ik van mijn bucketlist heb mogen afstrepen, namelijk ons debuut in het M springen!
We zijn deze dag gestart in Exloo en hebben hier eerst een rondje in het L gestart wat resulteerde in een foutloos parcours, foutloze barrage en een eerste prijs!
Toen kwam ons allereerste rondje in het M en het kon niet beter gaan voor de eerste keer! Ik heb zo fijn kunnen rijden wat ook resulteerde in een foutloos parcours, foutloze barrage en een eerste prijs!!
foto al van een eerdere wedstrijd
Maart
Hier al gelijk punt nummer 2 van de bucketlist! 5 maart hebben we de selectie gereden voor het Jeugd Stimuleringsplan en 7 maart kregen we te horen dat we geselecteerd waren!!
Hiermee kon ik lessen gaan volgens die door dit plan werden georganiseerd en deze lessen hebben mij echt heel erg geholpen en waren erg leuk! Dit hele jaar heb ik mogen rijden in deze lessen en ik ga volgend jaar verder met trainen bij mijn trainer. Verder zijn we in nog een keer gestart in het M waar ik een erg fijn rondje kon rijden maar toch een paar foutjes onderweg had.
April
Het begin van ons outdoorseizoen gestart in Appelscha in het M. Het eerste rondje waren we foutloos met een foutloze barrage waarmee we hadden gewonnen.
Het 2e rondje hadden we helaas 2 balkjes, want meestal wordt Noddy dan een beetje moe

Daarna zijn we op een donderdagavond naar Tolbert geweest, en hier is het toch altijd zooo fijn rijden
. We hadden wederom een foutloos rondje met een 2e prijs! Ik kan nog steeds niet geloven wat voor top pony ik heb die dit allemaal voor me doet
Mei
Mei staat altijd in het teken van onze mooie thuiswedstrijd, het altijd mooie CH Oosterwolde. Vroeger als klein meisje gingen we hier al kijken en droomde ik ervan om er ooit te mogen rijden. Dat mocht in het M dit jaar en niet zonder succes, we hadden onze rubriek gewonnen door als enige combinatie foutloos te blijven!

Juni
Misschien komt nu wel een van de allergrootste dromen die op mijn bucketlist stond, de ZOMERINSTRUCTIEWEKEN IN ERMELO
! Het was echt altijd al een droom om hier naar toe te mogen en ik heb echt geweldige dagen gehad. We zijn naar de allround week geweest en hebben heerlijk kunnen trainen, leuke mensen ontmoet en heel erg veel plezier gehad! En stiekem zit hier nog een deel van mijn bucketlist in namelijk de eventing! Noddy en ik vinden het helemaal geweldig en het was dan ook een super ervaring om op het terrein van de KNHS te mogen crossen en maar liefst 2x, namelijk ook nog in de keuzeles!

Juli
Weer een rondje gestart in Exloo, wat gelukkig in de avond was, want het was die dag erg warm. We konden een fijn rondje rijden met helaas 2 pechbalkjes.
Daarna stond het mooie CH Bakkeveen op de planning, ook hier erg fijn kunnen rijden met een paar foutjes. Maar we trainden hierna mooi verder want er waren genoeg verbeterpuntjes waar we weer met mijn trainer aan hebben gewerkt

Augustus
In de vakantie lekker 2 weken achter elkaar naar Tolbert afgereisd!
De eerste week 4 strafpunten in het M en de week daarna helaas 8 strafpunten, maar toch fijn kunnen rijden en weer verbeterpunten gevonden.
September
Op het Pieterstuyvesant parcours in Sonnega weer erg fijn kunnen rijden met 1 pechbalkje!
Oeps scheef oornetje

Oktober
Dan hierbij het laatste punt wat ik van mijn bucketlist heb kunnen afstrepen, de punten voor het Z!
. We waren in Tolbert gestart en hadden hier een erg fijn foutloos rondje! Nu zijn we Z startgerechtigd maar blijven we nog even in het M kilometers maken. Volgend jaar wil ik heel erg graag ook Z gaan starten! Helaas heeft Noddy een peesblessure opgelopen waardoor we voorlopig even op non actief staan en straks heel langzaam weer mogen opbouwen. Wat hij heeft uitgespookt weet ik niet, maar het belangrijkste is dat het straks weer helemaal goed komt!
Respect als je alles hebt gelezen en ik hoop dat ik er weer een leuk overzichtje van heb weten te maken! Bedankt voor het lezen en tot volgend jaar!