Voor degene die poging 1 nog niet gezien hebben:
[ITP] Elano weer op de foto
Paard en het weer dat dit keer wél meewerkte. Heerlijk zonnetje en een blije Elano. Het was eigenlijk op de planning dat we gister zouden gaan, maar we waren heerlijk bezig op het land om de boel weer verder op te knappen. Dus hebben we het maar voor vandaag ingepland. Toen mijn zus aankwam fietsen, heb ik ook de fiets gepakt en gingen we die kant op stappen. Elano vind verkeer totaal niet eng (het is gewoon de normaalste zaak van de wereld), hij wordt hooguit wat enthousiast en wilt dan al te graag gaan draven.

Dit keer hebben mijn zus en ik de rollen maar omgedraaid, mijn zus Elano vast houden en ik de camera. Met gevolg dat Elano natuurlijk héél 'stout' gaat grazen. Ergens wel handig, want op het eind kon ze met het rennen stilstaan en hij vloog op het gras af.. Hij werd een beetje enthousiast, dus was ergens wel fijn dat er gras was. Hij ging zelfs rustig galoperen, hoezo enthousiast?

-Elano
-Irish Cob
-Ruin
-5 April 2015
-Van mij sinds 26 november 2016.
1. Eerst begonnen bij een rode boom.

2.

3.

4.

5.

6. Daarna zijn we verplaatst.

7.

8. Tussedoor 'stout' zijn door te grazen.

9. En toen mocht mijn zus nog even gaan rennen met Elano. Dat vond hij wel erg leuk!

10. Zó leuk zelfs, dat hij dus rustig in galop ging.

Hij liep uiteraard niet echt los. Kan wel, maar dan gebeurt er niet veel anders dan grazen. Hij had vandaag de mening dat dit gras véél lekkerder is dan het gras van het land.