Trailerongeluk..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:07

Ik las dit verhaal al op de Facebook van mijn (oud) stalgenoot die dit heeft zien gebeuren.
Zij was een van de mensen die is gestopt om te helpen.

Lijkt me inderdaad een hele nare ervaring om je paard zo in paniek te zien en bijna los te hebben op de snelweg.

Ik hoop dat je paardje er verder geen trauma aan overhoud.

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:21

Jester_ schreef:
Zo zijn spanbanden handig, een mes, ehbo koffertje, nooit alleen en wie weet ebben mensen nog wel een aanvulling wat ze altijd mee hebben..


Dit is echt heel goed advies. Ik heb er nooit over nagedacht om wat extra onderdelen mee te nemen voor de trailer (behalve het reservewiel dan). In de auto ligt al een en ander voor de auto. Eens even kijken of dit ook handig is voor de trailer.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Trailerongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 15:24

Wij hadden altijd een reserve remkabel mee. Wat een schrik zeg.

Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: Belgiƫ - Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 15:55

Sjira schreef:
Jester_ schreef:
Zo zijn spanbanden handig, een mes, ehbo koffertje, nooit alleen en wie weet ebben mensen nog wel een aanvulling wat ze altijd mee hebben..


Dit is echt heel goed advies. Ik heb er nooit over nagedacht om wat extra onderdelen mee te nemen voor de trailer (behalve het reservewiel dan). In de auto ligt al een en ander voor de auto. Eens even kijken of dit ook handig is voor de trailer.


Ja is inderdaad een goede tip. Zet mij ook tot nadenken. Ik pak vanaf nu ook mijn voorzorgen. Spanbanden, mes,... gaan nu ook standaard de auto in.

Veel beterschap TS! Moet serieus schrikken zijn.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Trailerongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-17 15:58

Ik heb nu 2,5 week later nog steeds een ei op me kop :+ geeft wel aam hoe hard de klap was denk ik :=

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Trailerongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 16:06

Doe je wel rustig aan? En heeft je nek geen klap naar achteren gehad?

Anoniem

Re: Trailerongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:57

Hoe gaat het nu met je Jester? ;)

MiCasa
Berichten: 96
Geregistreerd: 04-10-17

Re: Trailerongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:58

Jeetje wat een verhaal. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen.

Hier ben ik ook altijd bang voor. Ik moet zeggen dat de vrachtwagens vrijwel altijd zo dicht achterop komen, dat de trailer begint te zwalken omdat mijn paard lichtelijk in paniek daarvan raakt. Of het zeiltje nu dicht is of open maakt niet uit. Gelukkig tot op heden altijd goed gegaan, maar dit verhaal zet je toch wel even aan het denken!

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Trailerongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-17 22:00

Mijn bult begint nu pas weg te trekken, moet je nagaan :o er zit nog wel een lelijk litteken. De trailer is nog stuk maar word nu als goed is gemaakt, Humbaur geeft niet thuis..