Op zaterdag 23 september werd door een leuke club mensen een Welsh Cob dag gehouden. Aangezien ik alweer sinds 2011 een Cob rijd en inmiddels wel behoorlijk fan ben geworden moest ik hier bij zijn! Ondanks dat het zo'n 1,5 uur rijden was met de trailer hebben wij er zeker geen spijt van gehad, het was een erg leuke dag en we hebben een paar mooie prijzen mee naar huis mogen nemen

Ik heb deelgenomen aan de volgende rubrieken: Dressuur, bestgaande rijpony, springen en behendigheid onder de man.
Hier wat meer informatie over Pepper: De Biestermannen's Pepper, merrie, welsh cob en 11 jaar oud. Nu 2 jaar in mijn bezit.
We begonnen met een B-dressuurproefje. Hiermee werden we 1e met 210,5 punten

Daarna was het onderdeel bestgaande rijpony aan de beurt. Ook hier mochten wij de eerste prijs in ontvangst nemen!

Natuurlijk was er tussendoor ook tijd voor ontspanning.

Toen kwam het springen. We gingen voor het eerst oefenen met een parcoursje op ongeveer 80cm. Dat is hier heel toegankelijk en ging dus eigenlijk heel erg goed. Hier hadden we een balkje en werden we 2e.

Tenslotte werd de dag afgesloten met een soort vaardigheid/behendigheidsparcoursje. Was erg grappig om eens onder de man te doen. Ze werd ondanks de lange dag nog heerlijk fanatiek en we mochten weer de 1e prijs meenemen

Al met al was het dus een super geslaagde dag! Prachtig om al die pony's van hetzelfde ras bij elkaar te zien.