Ik heb mijn paard in de verkoop staan, dit omdat de klik er gewoon niet goed is.
Dit paard heb ik zelf gefokt en staat dus wel dicht bij mijn hart.
Ik ben daardoor nogal kieskeurig in het nieuwe huisje.. Ben niet veeleisend hoor.
Veel buiten, mensen met ervaring en contact houden.
Nu kwam er vandaag iemand kijken, ze wilde niet proefrijden, wilde eigenlijk alleen kijken..
Oke naja prima,, mevrouw kwam aan en ik was nog even in gesprek. Haar vast bij het paard laten kijken.
Ik kom 5 tellen later aanlopen en mevrouw was verkocht.. Ze wilde haar hebben.
Ik het paard nog even uit stal gehaald haar gevraagt wat ze wilde zien of proberen. Kwam niets uit.
Uit mijzelf het paard los in de bak laten zien.
Toen kwam de aap uit de mouw.
Ze had de trailer al geregeld, ze wilde haar zo ophalen..
Uhm nee, ho dat gaan we niet doen.. Ik wil huisje controleren, goed gevoel er bij hebben en nee hallo je durft haar amper te aaien of mee te lopen. Dit komt niet goed hoor.
Haar vriendelijk gezegt dat ik er op zijn minst een dagje over na wil denken.
Eenmaal thuis aangekomen had ik alweer 5 berichten van haar binnen, half huilend want zij had het gevoel dat ik haar het paard niet ging verkopen. ( opzich best goede ingeving van haar )
Toen ik weer rustig gezegt dat ik er gewoon even over na denken wil.
Toen kreeg ik een berichtje van haar moeder ( vrouwtje was zelf in de 30 denk ik? )
Weer gesmeek of ik hem aan hun wilde verkopen.
Mijn errietaties liepen op, ik zo vriendelijk mogelijk een bericht proberen te schrijven dat ik er geen fijn gevoel bij hem en haar liever aan iemand anders verkoop.
Toen barste de bom.. Ik kreeg verwensingen naar mijn hoofd geslingerd. Uitgescholden en zelfs dreigenmenten vliegen mij om de oren..
Waar ging het mis?

Wat een vreemd verhaal!