Foto's zijn gemaakt door Esther Kok, aangevuld met wat stills uit de video.
Het parcours begon met een race over het ruiterpad dat achter stal loopt. Onderweg moest je een lintje pakken. Dat ging lekker, Santi is best snel en gelukkig gingen we zo hard de berg op dat hij het linjteskoord pas registreerde toen we er al onderdoor waren.

Bij terugkeer op het terrein was het volgende obstakel een sprongetje.

Over het pad terug racen (met het lintje in m'n mond want ik kreeg het niet in m'n zak gepropt haha

Santi kijkt geinteresseerd naar het ontvangstcomité.

Daarna de plas. Ik werd een beetje fanatiek dus durfde hem wel wat gas te laten geven maar hier begon hij wel erg straaljagertempo te ontwikkelen.

Santi heeft een hekel aan water en ik had hier eigenlijk een weigering verwacht. Maar na een lichte aarzeling dook hij er in.

Daarna over een bruggetje heen en schildje steken.

Verder crossen.

De bak in door het enge lintjesgordijn. Binnen moest het paard in een balkenvierkant parkeren en dan moest je afstappen en een rondje om je paard lopen. Hier helaas wat strafpunten omdat Santi meedraaide ipv stil te staan. Daarna door het gordijn weer naar buiten. Supertrots dat hij dit zo makkelijk deed! We hadden het 's ochtends nog even snel aan de hand geoefend en toen vond hij het heel eng.

Daarna kan verplaatsen.

De poort. Santi wilde toch nog even graag zijn piaffe showen.

En door de zigzag heen naar de eindbel. Braaf paard!

Ondanks wat strafpunten toch gewonnen! Knappe (en snelle, hihi) Santi.

Hier nog een video. Eerste deel is helmcam, maar helaas schoot de powerbank los vlak na de sprong.

Al met al een superleuke dag en alle paarden deden het echt zooo braaf! Ondanks dat het toch best een 'eng' parcours was en het waaide ook nog eens flink.