Maar nu weer wel! Ik heb de afgelopen maanden best veel gedaan.
Ik ben vooral veel bezig geweest met het trainen van Mila.
Mila is sinds dit jaar pas serieus onder het zadel, ze erg links gebogen waardoor ze de hele tijd haar bit vastpakt aan de rechterkant, nu krijgen we lessen in rechtrichten en krijg ik wekelijks les op de rijvereniging. We gaan met sprongen vooruit, ze pakt steeds meer stelling, maar ook accepteert ze mijn been veel beter (wat ze eerst totaal niet deed, want dan ging ze al te hard).
Ook leert ze super snel en is ze een supergoed buitenrit paardje. Hier hebben we de afgelopen maanden ook echt van genoten. We krijgen een steeds sterkere band!
Sunshine die leert ook steeds meer. Ze kan nu al super veel vrijheidsdressuur kunstjes en ze loopt heel braaf onder het zadel met een meisje van net 9 jaar. Ook gaat het mennen steeds beter! Ze steelt me hart elke keer weer!
En nu het leukste van allemaal is, is dat we op Nalanta kamp zijn geweest. Mila en Sunshine deden het allebei echt super goed en waren zo braaf!!
Beter kan ik het niet wensen.
Na een lang verhaal nu de foto's.
Deze foto's zijn van het Nalanta kamp (17 tot 19 juli)
Eerst de foto's van Mila
Deze foto is een van mijn favoriet

En Eva Roemaat

Nu de foto's van Sunshine
Deze waren op het Nalanta kamp
Deze vind ik persoonlijk zo mooi! Ook een echte favoriet!

En op stal (in juli)

Een reactie zou leuk zijn

Ps: Het waren meer foto's maar die wilde niet uploaden helaas... Om ze wel te kunnen zien kijk even op instagram bij mila_sunshine46 of demyvbx