Gisteren zijn we met de paarden een dagje naar de Veluwe geweest. Het was voor ons de eerste keer om daar te rijden. Het leek ons heel mooi en na 2 vakanties op de Veluwe werd het verlangen alleen maar groter. Gisteren was daar eindelijk de dag dat we gingen. Duurde even voor we de goede route hadden die over de heide liep. Bij een restaurant stuurde ze ons de verkeerde kant op waardoor we 2,5 uur door de bossen reden. Hier de foto's van ons avontuur met Lobke en Femke beide een kruising fries x Tinker
Femke keek haar ogen uit. Was haar derde keer op vreemd terrein Handig zo'n opstapje
Dat was idd wel even een spannend momentje. We waren 15 meter van het hek af. En ik stopte even om een foto te maken. Toen kwamen er paar op ons af. Daarvoor had ik net tegen mijn man gezegd wat nou als ze op onze paarden afkomen? En mee gaan lopen hoe raken we ze dan kwijt. Maar we zijn snel verder gestapt en gelukkig bleven ze paar meter achter ons staan.
Het is er idd heel mooi helemaal nu de heide in bloei staat. Is alleen even uitzoeken welke route je moet hebben. De volgende keer weten we iig waar we meteen de heide opkunnen.
Ik ben daar laatst geweest met 'Nanda, gids te paard op de veluwe'. Zij weet alle mooie plekken. En de kosten zijn te verwaarlozen tov van het genot van het puur genieten van de omgeving en niet hoeven op te letten waar je heen moet.