Dit is wat er gebeurde, vriendin had gereden en we stonden op de poetsplaats te kletsen, komt de staleigenaar de hoek om en vraagt of hij mij iets mag vragen, natuurlijk mocht dat en toen kreeg ik het (niet zo) vriendelijke verzoek of ik hier niet meer wilde komen want ik voeg niks toe op stal en hij verdient geen cent aan mij. Verbouwereerd keek ik hem aan waarop hij doorging met: Ja want straks heb ik te maken met de vriendin van de vriendin van de vriendin.
Ik, verbaasd als ik was vroeg waar hij dat vandaan haalde omdat ik voorheen daar altijd alleen, of met mijn ex-vriend kwam. Waarop hij vond dat ik loog. Natuurlijk, want wie geeft nou toe dat hij/zij fout zit.
Al met al werd ik van vanalles beschuldigd, terwijl ik me gewoon netjes gedroeg en toen werd mijn vriendin nog even de les gelezen over dat ze haar hobby lekker voor zichzelf moet houden en geen mensen mee moet nemen. Alsof hij maar even bepaald wat je wel en niet mag doen met je paard. Ook kregen we te horen dat hij het rustig wil houden op stal en ik een druktemaker zou zijn

Ik snap dat je geen 10 vreemden op je erf wil, maar de man in kwestie kent mij, heb nog nooit een aanvaring met hem gehad, kon het eerder wel goed met hem vinden, voor hoever dat kan met een stalhouder.
Ik kan er met mijn pet niet bij en vind het ronduit onaardig en ongelooflijk gemeen wat mij zojuist overkomen is, nergens voor nodig en ben erg geschrokken.
Denk je deze situatie trouwens te herkennen liever geen namen noemen van stallen oid want dat is natuurlijk niet zo netjes

Ik wil dit even van mij afschrijven en meningen horen of iets dergelijks, weet het eigenlijk niet sta nog steeds paf