De voorbereiding ( ga ik naar de gay pride toe denkt Jussi) en

de voorpret samen met Esmee ( bokker Mando ) gingen van start.

Een dag van te voren heb ik de bengeltjes strak in hun pak gehesen. Jussi en

Blue zijn er klaar voor.

Nog even poseren voordat het avontuur kon beginnen.

Jus behaalde ondanks wat heen en weer gespring een nette vijfde plaats in de kleurenklasse eenkleurige.

Blue behaalde een keurige vierde plaats in de kleurenklasse appaloosa

Daarna was het haasje repje om ons om te kleden voor de theaterklasse. Dankzij de hulp van bokker Marsyl en haar zus lukte het net op tijd om klaar te zijn . De pret kon beginnen

Blue en Esmee, hoe een koe een haas vangt .

Jussi had zo zijn twijfels over zijn roze outfit,maar ik heb snel gezegd dat roze ook een stoere mannenkleur is

Blue en Jussi hebben zich er maar bij neergelegd dat ze er een beetje raar bijlopen.

Uiteindelijk behaalden Blue en Esmee een derde plaats en Jussi en ik een eerste plaats.

Tot slot de bewegings- en kwaliteitsklasse voor enterhengsten.Gelukkig verliep alles probleemloos door de hulp van bokker Marsyl en Mathilda ( bokker stal_HD ).Blue behaalde een vierde plaats.

Met de assistentie van Mathilda zette Jussi zijn beste beentje voor en behaalde hij een eerste plaats.

Na een lange dag keerden we zeer tevreden huiswaarts. We kijken terug op een geslaagde, gezellige en goed georganiseerde Zomershow. Ik wil bokker xElienx ( verhaaffotografie ) bedanken voor de leuke en mooie foto's die ze gemaakt heeft op de Zomershow.