Dreams do come true

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Veriye

Dreams do come true

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 21:24

Hoi iedereen!

26 jaar. Zo lang heb ik van mijn eigen paard gedroomd. Vele jaren op de manege gereden, dan paarden van schoonzussen bij gereden en steeds bleef de droom een droom.
5 jaar geleden ben ik naar Nederland verhuisd en het leek mij uitgedroomd, maar het begon weer te kriebelen nadat ik mijn vast contract kreeg. Ik was op zoek naar een Quarter, Tinker of Draver...

ik kwam uit bij:

Nervioso een 11 jaar oude PRE ruin die sinds december in Nederland is. Wij hebben een lange weg te gaan, maar wij groeien al samen en begrijpen elkaar beter met de dag.
Genoeg gepraat. Hier een aantal foto´s van mijn lieve boef!

Afbeelding

Afbeelding
Vriendjes aan het worden

Afbeelding
knap hoofdje

Afbeelding
Eeerste wandeling samen, alles moet bekeken worden en geprobeerd worden of het eetbaar is :D

Nu zijn rotstraal beter wordt zijn wij begonnen met grondwerk (onder begeleiding) maar hij snapte niet, dat ik de baas ben en niet hij :+
Afbeelding

dan had hij een soort aha-momentje
Afbeelding

en kon plotseling toch een half rondje om mij heen lopen zonder longeerlijn
Afbeelding

Bedankt voor het kijken *\o/*

Afbeelding

borstnoot

Re: Dreams do come true

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:37

Wat ontzettend fijn voor je dat je droom eindelijk uit is gekomen! En daarbij: wat heb je een knap paard weten te vinden zeg! <3
Heel veel plezier met hem, geniet ervan!

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 21:40

Bedankt! Ik wordt iedere dag weer verliefd op hem als ik hem zie. En soms is het moeilijk te geloven dat hij er echt van mij is :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:42

Knap paard heb je zeg! Wat zijn je plannen met hem? :D

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 21:47

Bedankt MarlindeRooz:
Veel buitenrijden. Wij staan vlak bij de Veluwe dus wil later ook graag meerdaagse tochten rijden.
Veel grondwerk en misschien zelfs vrijheidsdressuur. Wij zullen zien wat hij graag doet. Ik heb geen wedstrijd ambities, wijdoen het dus voor de lol en om samen lekker en goed bezig te zijn.