Hallo allemaal!
Sommige van jullie hebben het waarschijnlijk al gezien, maar Romy (EAST op bokt) en ik hebben een geweldige week achter de rug samen!
We wonen bijna 200 km uit elkaar en zien elkaar daarom echt niet vaak.. We hebben elkaar bijna 5 jaar geleden ontmoet via het internet! Het was alweer een halfjaar geleden dat ik haar voor het laatst zag dus hadden we deze week ingepland om weer veel plezier met elkaar te kunnen beleven. En de paarden ontbreken daar natuurlijk niet aan!
Hier zijn wat foto's en een super leuk filmpje om een beeld te hebben van onze week
1. Kusje voor Topshot

2. Knappe Yakari

3. Topshot zijn eerste compliment!

4. Romy en Yakari

5. Vind dit een hele gave foto van mij en Topshot!

6. Smile!

7.

8.

9. Klassieke buiging oefenen!

10. Topshot zijn super knappe jambette!

11. Gas!

12. Blijheid!

13. Dankbaar momentje

14. Heel erg bedankt voor het kijken naar dit topic!

Sommige van jullie hebben het waarschijnlijk al gezien, maar Romy (EAST op bokt) en ik hebben een geweldige week achter de rug samen!
We wonen bijna 200 km uit elkaar en zien elkaar daarom echt niet vaak.. We hebben elkaar bijna 5 jaar geleden ontmoet via het internet! Het was alweer een halfjaar geleden dat ik haar voor het laatst zag dus hadden we deze week ingepland om weer veel plezier met elkaar te kunnen beleven. En de paarden ontbreken daar natuurlijk niet aan!
Hier zijn wat foto's en een super leuk filmpje om een beeld te hebben van onze week

1. Kusje voor Topshot

2. Knappe Yakari

3. Topshot zijn eerste compliment!

4. Romy en Yakari

5. Vind dit een hele gave foto van mij en Topshot!

6. Smile!

7.

8.

9. Klassieke buiging oefenen!

10. Topshot zijn super knappe jambette!

11. Gas!

12. Blijheid!

13. Dankbaar momentje

14. Heel erg bedankt voor het kijken naar dit topic!

foto's zijn ook erg leuk
Dit was een super toffe week! Ben blij dat we dit zoveel hebben vast gelegd