Eper Paardenvierdaagse 2017 met Fjord Winnie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jets

Eper Paardenvierdaagse 2017 met Fjord Winnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 07:40

Ook dit jaar hadden we weer het geluk dat we ingeloot werden voor de Eper Paardenvierdaagse! Vorig jaar ([RIJ-ITP] Eerste Eper Paardenvierdaagse met Fjord Winnie) heb ik het ontzettend leuk gehad dus dit jaar wilde ik zeker weer mee doen. Gelukkig waren Shirley en Simone ook weer ingeloot en dit jaar deed ook Lianne mee! We hadden een mooi plekje voor onze paardjes en konden gezellig in de camper van Lianne tukken :o Het leek me leuk om ook dit jaar weer een overzichtje te maken :j

We zijn op zondag richting Epe gegaan, we hebben die dag alvast een rondje van 12 km gedaan met de paarden.
Afbeelding

Maandag deden we mee aan een clinic Horse Agility. Helaas hadden we een ongelukje waardoor het paard van Lianne niet goed liep, hier kwamen we tijdens de clinic achter, daarom zijn we wat eerder terug gegaan. Van de clinic zijn helaas geen foto's, maar na afloop hoorde ik Winnie en ik de hoogste dagscore had en we daarmee een lintje hadden verdiend :D Ik heb die dag 7 km met Winnie gereden (van en naar het start terrein).

Op dinsdag kon Lianne gelukkig bij mijn buurman op de kar, zo konden we toch nog gezellig samen rijden *\o/* Winnie had de eerste dag helaas nogal haast, maar gelukkig zaten er ook wat ontspannen stukjes tussen :') We hebben die dag 27 km gereden.

Afbeelding

Winnie's hoofd is ook erg enthousiast omdat ze de kar niet voorbij mocht rennen :=
Afbeelding

Nog een filmpje vanaf de kar :)
https://www.youtube.com/watch?v=wcrNHZqKAOQ

Woensdag reed Lianne mee met haar buurman op de kar. Ik reed samen met Simone en Shirley :) We hebben die dag 35 km gereden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond dat Winnie wel een massage verdiend had. 's Avonds kwam een masseur, van haar heb ik een mooi compliment gehad dat Winnie er super uit zag *\o/*
Afbeelding

Donderdag mochten we een pony mee van diegene waar we stonden, super lief! Zo kon Lianne toch nog een paar dagen mee rijden :) We hebben die dag 27 km gereden.
Afbeelding

Afbeelding

En 's avonds natuurlijk de gezellige feestavond :=
Afbeelding

Vrijdag mochten we Polly ook mee en reden we samen met een stalgenoot. De route ging over militair terrein, waar ook de pauzeplek was. We hebben die dag 23 km gereden.
[video]Ook dit jaar hadden we weer het geluk dat we ingeloot werden voor de Eper Paardenvierdaagse! Vorig jaar ([RIJ-ITP] Eerste Eper Paardenvierdaagse met Fjord Winnie) heb ik het ontzettend leuk gehad dus dit jaar wilde ik zeker weer mee doen. Gelukkig waren Shirley en Simone ook ingeloot en dit jaar deed ook Lianne mee! We hadden een mooi plekje voor onze paardjes en konden gezellig in de camper van Lianne tukken :o

Vrijdag mochten we Polly ook mee en reden we samen met een stalgenoot. We hebben die dag 23 km gereden.

Een filmpje, geen idee waarom hij niet werkt met de code, dus dan maar een link :')
https://youtu.be/P_XdO7RfLi4

Afbeelding

En toen was de week helaas alweer voorbij! Het was weer super gezellig met iedereen en ik ben trots op Winnie die het super goed deed <3 Ik hoop dat we volgend jaar weer mee mogen doen! :D
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 01-08-17 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Filmpje in link geplaatst, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

happypaardje

Re: Eper Paardenvierdaagse 2017 met Fjord Winnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 08:14

Dat ziet er echt heerlijk uit! Lekker ontspannen, allemaal blije hoofdjes, genieten!
Nog flinke afstanden trouwens, zo meerdere dagen achter elkaar, knap hoor!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 11:30

Ja het was ook super leuk en inderdaad ruim 150 km in een week :j

Ik zie nu alleen dat er iets mis is gegaan en een stukje tekst van het begin onder donderdag geschoven is :=

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:29

Leeeeeeeeuk! Hoop dat ik volgend jaar gewoon met je mee kan op één paard de hele week lang :Y)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 18:30

Jaaa dat zou leuk zijn haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:36

Aah leuk! Ik herken waar jullie hebben gestaan en Polly herken ik ook nog! Zag eruit als een gezellige week!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 19:55

Leuk! Polly is echt een lieverd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 19:58

Absoluut! Staat Odessa er ook nog? Dat is ook zo'n schat :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 20:40

Poeh geen idee, klinkt wel bekend, maar wij hebben alleen Polly mee gehad haha.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 23:50

Leuk overzichtje Jets! Volgend jaar weer? :D

QuintaenJojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 03:54

Mooi overzicht! Vrolijke paarden, hebben er zin in! De eerste foto van je woensdag is helemaal geweldig!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 07:23

Jeej! was super gezellig.... nog een paar maandjes dan kunnen we ons weer inschrijven *\o/*

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:59

heeel erg leuk!
mijn werkgever heeft een vakantiehuis met stallen in Epe dus altijd dringen rond de 4 daagse voor een plek :D
ik wil zelf ook heel graag een keer meedoen! :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 19:08

Ja hopelijk mogen we volgend jaar weer mee doen!