nadat ik 2 weken geleden dit topic opende : [RIJ-ITP] Voor de 4e keer op Special Elin! kon ik het nu niet laten om onze vooruitgang te laten zien.
Een getrainder oog ziet waarschijnlijk meer dan ik zie, ik voel het meestal alleen.
Elin is heel veel meer gaan ontspannen. Zeker haar stap is ontzettend veel beter. De draf blijft nog wat vlot en daar is alles nog iets moeilijker, maar ook daar zijn steeds meer mooie momenten te zien. Behalve meer ontspannen en meer rust begint ze nu ook wat meer na te geven (niet omdat ik het vraag, maar ze bied zich zelf aan).
We hebben inmiddels denk ik ongeveer de 10e keer rijden te pakken en ik ben zo ontzettend blij hoe goed ze het doet !
Ik hoor graag wat jullie er van vinden. Veel leerpunten zijn natuurlijk bekend qua mijn rijden , maar ik hoor zowel graag tips voor haar als voor mijzelf (houd het dan wel vriendelijk, ik ben hier blij mee dus wil niet de grond in geboord worden

Nu ga ik mn mond houden , ik hoop dat jullie net zo tevreden zijn over de vooruitgang als ik.
De foto`s staan niet op volgorde

Even netjes halthouden

Een ietwat enthausiaste draf

Maar het kan ook gewoon netjes

Mijn favoriet

Nogmaals bedankt voor de hulp en de foto`s Mara!