Ik was M1 met 3 winstpunten al wist ik toen we stopte niet echt hoe ik daar aan kwam, maar blijkbaar deden we het toch wel eens zoals het hoorde
Mijn paard is 2,5 jaar geleden heel erg ziek geworden waardoor die bijna dood was.
We hebben een lange weg afgelegd, en we zijn er zeker nog niet, maar weet wel dat plezier belangrijker is dan de punten die je mee naar huis neemt.
Al wist ik dat al wel een beetje, anders zou ik niet in dameszadel starten, want dat maakt het nou niet echt veel makkelijker
We hebben fijn kunnen rijden, Valentino liep lekker voorwaarts met losrijden, eigenlijk iets te want hij vond het in het begin nodig om op alles wat ik met mijn been deed aan te galopperen.
Misschien kwam dat door zijn "training" van afgelopen week....
Mijn 11 jarige nichtje had hem een paar keer gereden, die rijdt niet veel, en als ze rijdt is het thuis door het bos.
Mijn nichtje alleen maar gezegd "hij moet naar voren"
en dat deed ze.Van de wedstrijd van vandaag zijn foto's gemaakt door https://www.facebook.com/FinishingTouchPicturesFinishing Touch Pictures en die wil ik graag delen.
Voor de nieuwsgierige mensen ik had 2x 172,5 punten en een hoop huiswerk mee naar huis.
Ben hier gaan rijden om te kijken waar we nu staan qua trainen (moet toch ergens weer beginnen)
Qua onderdelen lukt het thuis en tijdens lessen allemaal wel, maar in een proef moet alles snel achter elkaar, en vooral daarop liep ik wat vast.
Het werd voor mijn gevoel na 3 onderdelen al rommelig en de 2de proef waren we beide toch wat moe aan het worden

Hier nog wat foto's van de "training" van afgelopen week