Sterre (@snorremans op bokt) en ik hebben het er heel vaak over gehad, met onze pony's op vakantie. We wilden heel graag naar de Veluwe en hebben vorig jaar onze vakantie geboekt! En deze week was het dan eindelijk zo ver
.Sterre had haar tinker ruin Jelle mee, en ik mijn haflinger merrie Heidie. We gingen naar de kleine pol in Otterlo, super plekje! We zaten samen in een grote luxe tent, en voor de paarden hadden we 2 stalletjes en een stuk weiland. Ideaal
.Dan nu de foto's: geniet een beetje mee met onze vakantie
.Aangekomen

Eerste ritje maandag avond

Welterusten paardjes

Wakker worden dinsdag ochtend

Het Paardenveld, hier lopen runderen en paarden los! (De runderen zijn de zwarte stipjes, ver weg
)
Woensdag ochtend opzadelen

Woensdag hebben we een hele mooie rit gemaakt

Samen grazen

Donderdag was Heidie erg moe, dus heb ik besloten om met haar een klein stap rondje te doen.

En dan is het vrijdag tijd, om naar huis te gaan...
We hebben een heerlijke vakantie gehad, echt het vakantie gevoel! En zoveel geluk met het weer
. Ik ga zeker nog een keer terug naar de Veluwe (en De Kleine Pol), want wat is het daar prachtig
. En nog maar zo'n klein stukje gezien...Bedankt voor het kijken! En tot de volgende keer
Prachtige omgeving en zo te zien ook een prachtig plekje voor jullie. Op vakantie met je pony staat hier ook nog op de bucket list 
. We moeten sowieso nog snel naar het strand binnenkort!