Time flies when you're having fun!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flinty

Time flies when you're having fun!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 21:32

It really does!

Ik weet het nog als de dag van gisteren.. Flint was de avond van tevoren al gebracht zodat hij direct de volgende ochtend gekeurd kon worden. Gelukkig kwam de dierenarts al vroeg, want het was 20 juli 2016 een bloedhete dag! En nadat hij met vlag en wimpel door de (klinische) keuring kwam was het dan echt écht zo: ik heb een eigen paard :oo .

Vandaag dus precies 1 jaar geleden. Flint is al een jaar lang bij mij. En in dit jaar hebben we onwijs veel leuks gedaan. Aan de hand van oortjes-foto wil ik mijn jaar met Flint graag met jullie delen!

Al snel gingen we op pad: lekker het bos in en de hei op!

Afbeelding

Ik moest in de zomer eigenlijk stiekem druk zijn met mijn scriptie, maar met al die mooie zomerdagen was ik vaker buiten te vinden dan thuis achter de computer...

Afbeelding

Al snel gingen we voor het eerst een bitloos blokje om:

Afbeelding
(toch wel echt een geluksmomentje.. super paard!)

Helaas kwam aan alle warmte een einde en begon het toch echt herfst te worden.. maar dat weerhield ons er niet van om ook nu op pad te gaan. Gewapend met sjaal én natuurlijk een camera voor nóg meer oortjes:

Afbeelding

Na onze verhuizing naar een nieuwe stal trainden we lekker door. Als het écht slecht weer was lekker binnen waar het warm(er) en droog is. Maar ook in het winter-zonnetje is het heerlijk buiten rijden.

Afbeelding

Vaak gingen we alleen naar buiten, maar ook met stalgenootjes en vriendinnen zijn de nodige kilometers afgelegd. Is stiekem toch ook wel heel gezellig!

Afbeelding

Inmiddels hebben we de kleine-bitloze-blokjes-om uitgebreid naar uren slenteren door het bos. Dit zijn de ritjes waar ik écht het meest van geniet. Ik blijf het magisch vinden om zo maar met enkel een touwhalster om op pad te gaan. Op die momenten besef ik mij pas echt wat een goed team we zijn (geworden).

Afbeelding

Het maakt niet uit hoe vaak ik opstap of hoe vaak we hetzelfde bospad inslaan, ik kan nooit genoeg krijgen van Flint zn oortjes. Flint krijgt ook nooit genoeg van het bos: ze staan altijd op standje vrolijk!

Afbeelding

En soms, wanneer het licht precies goed valt of we ergens heen zijn gereden waar we anders nooit komen, worden de oortjes-foto's een stukje bijzonderder:

Afbeelding

Om af te sluiten een foto van onze rit van vanmiddag. Een bosrit stond eigenlijk niet op de planning, maar we hadden deze milestone eigenlijk op geen betere manier kunnen vieren!

Ik kan niet wachten op onze volgende milestone.. dat er nog maar héél veel mogen volgen! Wat ben ik trots op mijn puppypaard dat ik langzaam zie opgroeien tot best-wel-stoer-niet-meer-zo-heel-erg-puppy-paard!

Afbeelding

emilyslaluna

Re: Time flies when you're having fun!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:12

Wauw wat een gave set foto's!! Zeker die met het mooie licht!

Flinty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 11:50

Dank je Emilyslaluna!
Ik probeer nu bij iedere buitenrit een oortjes-foto te maken. De een verzamelt postzegels, ik oortjes-foto's :=

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 11:53

Wat een leuke collage met al die oortjes.
En wat een prachtige omgeving.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 11:53

Flinty schreef:
Dank je Emilyslaluna!
Ik probeer nu bij iedere buitenrit een oortjes-foto te maken. De een verzamelt postzegels, ik oortjes-foto's :=

Echt een super leuk idee!

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 11:59

Wat mooi zo een jaar lang oortjes foto's ....
En benieuwd waar de foto's gemaakt zijn (omgeving)

Ben ook helemaal fan van oortjes foto's <3
(zie onderschrift)

Groet Karin.

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:11

Oohh dit is zo leuk <3 En aan alleen de oortjes kan je al zien dat het vast een heel mooi paard is <3

Waar hou jij eigenlijk je telefoon tijdens het rijden? Daar zit ik behoorlijk mee te stuntelen namelijk :Y)

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:41

Wat leuk, een jaar aan oortjes! Schattig dat hij écht op elke foto de oortjes naar voren heeft.

Fluttershy, stiekem schaam ik me dood, maar ik heb een buideltasje voor mijn telefoon. Het ziet er niet uit maar het is wel heel comfortabel!

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:53

Nissima schreef:
Wat leuk, een jaar aan oortjes! Schattig dat hij écht op elke foto de oortjes naar voren heeft.

Fluttershy, stiekem schaam ik me dood, maar ik heb een buideltasje voor mijn telefoon. Het ziet er niet uit maar het is wel heel comfortabel!

Ooh aha daar had ik nog niet aan gedacht! En ach het gaat er om dat de telefoon d'r in past dusja dan maar niet zo charmant op pad :Y) Dankje voor de tip!

Flinty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 15:24

Fluttershy schreef:
Nissima schreef:

Ooh aha daar had ik nog niet aan gedacht! En ach het gaat er om dat de telefoon d'r in past dusja dan maar niet zo charmant op pad :Y) Dankje voor de tip!

Same here! Een buideltasje wat oorspronkelijk bedoeld is als hardlooptasje geloof ik. Past ook alleen een telefoon in. En die doe ik door de riemlussen van mn broek. Of anders telefoon in de zak van mn bodywarmer of jas.

De eerste foto's zijn gemaakt rond de omgeving van het Holtingerveld. De rest voornamelijk in het Rechterense Veld bij Dalfsen.
En wat een super leuk oortjes-topic Karin! Die ga ik volgen :D

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 20:12

Flinty schreef:
De eerste foto's zijn gemaakt rond de omgeving van het Holtingerveld. De rest voornamelijk in het Rechterense Veld bij Dalfsen.
En wat een super leuk oortjes-topic Karin! Die ga ik volgen :D

Ga even googlen, een ander bos is ook wel eens leuk om te wandelen.
Zit in de buurt... ;)

oortjes-topic is leuk, maar plaatsen van nieuwe foto's nog leuker
kan ik weer mee genieten :j

Groet Karin.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 20:22

Heerlijk verslag, mooie oortjes ook!

Ik verzamel ook oortjes foto's :D
Dit jaar ga ik er een kalender van maken voor volgend jaar.
Hier wordt ook bij iedere rit minimaal 1 oortjes foto gemaakt :)

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 20:28

wat ook prima werkt is je telefoon in je rijbroek stoppen, op je bovenbeen. :D

Flinty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 21:07

SassyMoon schreef:

Maar moet je dan niet voor iedere foto je broek losmaken? Ik zie mezelf al zitten... Wacht even Flint, ik wil graag een foto maken *ritst broek los om naar telefoon te graaien* :')
Gelukkig kom ik bijna nooit iemand tegen onderweg!

Of bedoel je zo'n broek met bovenbeen-broekzak? Die zag ik ook ergens langskomen hier op bokt, dat lijkt me nou wel echt super handig!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:08

en wat dacht je van een flipbelt? Ik vind hem ideaal, heb mn telefoon er zo in en uit.

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:22

Flinty schreef:
SassyMoon schreef:

Maar moet je dan niet voor iedere foto je broek losmaken? Ik zie mezelf al zitten... Wacht even Flint, ik wil graag een foto maken *ritst broek los om naar telefoon te graaien* :')
Gelukkig kom ik bijna nooit iemand tegen onderweg!

Of bedoel je zo'n broek met bovenbeen-broekzak? Die zag ik ook ergens langskomen hier op bokt, dat lijkt me nou wel echt super handig!

Das ook wel heel charmant uiteraard, zou maar een wandelaar voorbij komen :') Alleen al voorstellen wat die zou denken _/-\o_
Ik rijd met bodyprotecter (moet van ouders) en dan dat buideltasje óp mijn buik. Als ik dus in de verlichte zit ga dan port die telefoon in mn buik :+
Heb ook zon arm-band-ding geprobeert, daar kreeg ik hem dr wel uit maar er in...
Zijn ook vreselijke ondingen die telefoons

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:33