Inmiddels hebben we onze punten in het ZZ-Zwaar bij elkaar gereden en oefenen we hard voor de overstap naar de Prix St. Georges. Dat we dit zouden bereiken had ik nooit durven dromen, maar het is toch gelukt! Een paar weken terug heb ik een mooie slipjas uitgezocht en vandaag heeft mijn beste vriendin een paar foto's geschoten van ons in wedstrijdtenue!
Ik zal eerst wat meer informatie over ons geven. Mijn paard heet Busted en ik heb hem als 5,5 jarige zadelmak gekocht. Ik heb hem zelf opgeleid en vanaf 2013 zijn we gestart in de B waarna we alle klassen doorlopen hebben. Dit was zowel voor hem als voor mij een leerzame weg. We hebben samen alles mogen ontdekken.
Busted heeft veel 'Go' en souplesse, je merkt dat er tuigbloed door zijn aderen stroomt. We zijn langzamerhand bezig met sluiten en creëren van meer draagkracht. Dit pakt hij heel erg goed op. Het is een gevoelig paard wat graag zijn beste beentje voor zet!
Heel veel plezier met het bekijken van de foto's. Opbouwende feedback mag, maar ik heb les van een heel goede en strenge instructrice die ons top begeleid en op mijn tekortkomingen streng blijft hameren!

1. Passage, meneer wil het liefst de lucht in klimmen

2. Drafje

3. Idem

4. Soms is het net een kanon en wordt hij heel enthousiast

5. nog een drafje

6.Appuyement

7. Galop op diagonaal

8. Wissel

9. Drafje

10. Stukje passage

11. Knap bekkie!

12. En helemaal
Bedankt voor het lezen en kijken! Leuke reacties zijn altijd welkom natuurlijk!
Edit: op versturen geklikt voordat alle fotos geladen waren
Zijn draf lijkt mij ook niet heel gemakkelijk uitzitten
als ik dat zo zie op de film, je zit veel makkelijk in de galop, ziet er gelijk een stuk stiller uit ook