Om haar verjaardag toch een beetje te kunnen vieren had ik bedacht dat we wel eens naar het bos hier vlakbij konden gaan, omdat ik weet dat Wainonia ontzettend geniet van het bos en de natuur. Ik heb een tijd geen trailer gehad en toen ik weer een trailer had gekocht had ik geen auto dier ik ervoor kon zetten, maar nu eindelijk is ook dat weer voor elkaar en kunnen we weer samen op pad
Dus afgelopen zondag zijn we op pad gegaan en wat was dat weer eens gaaf!! We wilden eerst graag wat foto's van haar maken los in het bos, maar daar staken de dazen letterlijk een stokje (nou ja, hun tandjes) voor, want we (en dan vooral Wainonia) werden aangevallen vanaf het moment dat we van de trailer af kwamen. Dat was wel een beetje jammer en daarom ben ik extra blij met de enige foto die daarvan is gelukt.

Toen maar snel in draf terug naar de trailer, zadel erop gegooid en rijden, want in beweging hadden we minder last van die kleine ettertjes.

Toch nog even één poging om stil te staan, maar dat werd meteen schudden en prikbeesten wegjagen, dus maar snel weer verder

Mijn dochter was ook mee en zij mocht ook even op Wainonia, dat is toch wel leuk hoor, op zo'n groot paard in het bos

Wij hebben samen genoten en Wainoon had een leuke verjaardag, want als afsluiting mocht ze natuurlijk met haar vriendinnen lekker de wei op.
)