Ik reed met een oud stalgenootje. We hebben vooral bijgekletst en niet op snelheid gelet. De tijd klopt niet. Ik was vergeten Endomondo uit te zetten

In het bos was de eerste hindernis het verzamelen van 7 sjaaltjes van palen waarbij je verplicht door het water moest.
Helaas geen foto van ons.
Hierna reden we door naar hindernis twee. Een parcoursje waarbij je door poorten moest, 4 boomstammen moest pakken en daarna ringsteken. Ik had alle drie de ringen, dat had ik niet verwacht.
Hierna kwam weer een vaardigheidparcours. Deze moest je afleggen met een aardappel op een lepel. Hier zijn helaas geen foto's van.
Hierna lekker verder gereden om op het eindpunt nog wat hindernissen te doen.
We begonnen met het labyrinth. Dit gaf geen problemen.
Daarna moest je een stok uit een pion pakken, slalommen en aan de andere kant de stok weer in een pion zetten.
Hierna ging je door een haag van zachte stangen
Daarna moest je een bal uit het vak kijgen. Hoe maakte niet uit. Uiteindelijk is het met zweep aatikken gelukt.
Dit werd gevolgd door 3 stangen waar je onderdoor moest. Dat was de enige hindernis waar Sav volledig in protest ging. Gelukkig is het enige wat ze dan doet in de grond verankeren. Met 1 harde tik deed ze het wel

Hierna volgden 5 driehoeken waar we een volte omheen moesten rijden en de bal eraf moesten tikken.
Gevolgd door 1 minuut halthouden
Om af te sluiten met water van de ene emmer naar de andere emmer brengen met een bekertje
Savana is een 4 jarige freiberger merrie van 1.53. Het is vooral een zoete merrie. Goed nuchter, niet snel van slag en vooral met hele fijne makkelijk te volgen gangen.