Nou daar hadden wij wel oren naar natuurlijk... we wonen namelijk nog geen 10 minuten bij het strand vandaan...
Het was een prachtige avond... nog heerlijk warm en het zonnetje bleef nog even bij ons... en ging ook met ons onder.
De sfeer was heerlijk... alleen maar leuke mensen... superleuke en vriendelijke fotograven... lekker relaxed sfeertje...
Ik denk dat ik bij elkaar wel iets van 75 foto's heb mogen ontvangen van alle fotograven... Hoe super is dat... Ik heb geprobeert er een aantal uit te kiezen... haha al had ik ze allemaal wel willen plaatsen...
Nou hier dan wat van die kiekjes die van Lex en van ons samen zijn gemaakt on that hot summer night...

En dat er nog maar vele zwoele zomeravonden mogen volgen dit jaar... kom maar door met de zomer...
Fijn week-end allemaal...!!! Groetjes uit Den Helder van Lex en Nathalie
Foto's door: Carlijn Raatsie, Daphne Biegstraaten, Astra Kos en Annalies Kemp
Avada Kedavra...
... I'ts magic.... 
Eigenlijk heeft Lex thuis al een vriendinnetje... maar op de knappe Diosa was hij denk toch wel op slag verliefd...

Mijn stoere man... met jou durf ik wel hoor vrouwtje... Onze eerste keer samen de zee in... wat een held...

Bottoms up...
... lekker billen daar in die Helderse zee...
Bleu sky... and the sweetest face I know...

Oh en als hij me kust... zucht... haha.. verloren...

Samen met mijn "favorite boy" op het strand... beter wordt het toch echt niet...

Samen pootje baden...

En ook tijd om ff aan elkaar te friemelen natuurlijk... Lex is er nogal van...

En gewoon een lieve knappe jongen die even op het strand staat... haha gewoon ffkes

Pamela Anderson en David Hazzelhof zijn er niets bij vergeleken.. .LOL...

Oh dat voetje... lieffff...

Ok Lex...nu even je liefste gezicht graag..

En ja hoor.. .natuurlijk... daar is ie.. de tong.. .hahaha... kan het niet laten....

Romantisch... net uit een sprookje..
http://i1292.photobucket.com/albums/b57 ... judfox.jpg

is een spreuk om licht te toveren, niet zo toepasselijk op een avond shoot? ben precies nog steeds niet uit mijn harry Potter fase,voel me zo'n nerd nu