4 jaar geleden hakte ik de knoop door, ik ging op zoek naar een gangenpaard. Vrij snel had ik mijn ras gevonden, dacht ik. En toen werd mijn paard ziek, de aankoop van een nieuw paard werd uitgesteld en ik had tijd zat om in de wereld van de gangenpaarden te duiken dankzij mijn vriend google.
Keer op keer klikte ik foto's van Rocky Mountain Horses aan en alhoewel aanvankelijk een ander ras mijn voorkeur had, wilde ik toch persé deze paardjes leren kennen. En zo stond ik bijna 2 jaar geleden bij een Rocky fokker op de stoep, mocht er even rijden en de vonk sloeg over.
Omdat ik niet zo voor speciale kleurtjes ben, wilde ik een zwarte of een vos. Mijn eerste keuze was een zwart hengstje, maar die moest ik helaas laten schieten. Een paar maand later kon ik eindelijk toch een afspraak maken. Ik was toen helemaal wild van een vos hengstje dat te koop stond. Maar toen vroeg de fokker of ik geen interesse had in een jaarling waarvan de verkoop niet doorgegaan was. Ik had de veulen foto's van dit paard gezien en was er niet wild van, wilde dan ook niet voor dat paard gaan, tot ik recentere foto's kreeg.
1. Instant verliefd

2. 9 mei 2016, onze eerste date en ik was verkocht

3. 2 juli, ik mag mijn nieuwe vriend gaan halen.

Quickstep is een echte clown, speels en lief
4. Baas, ik ruim wel even af

5. Hulp nodig?

6. Ligt het zeiltje goed?

Voorlopig doen we nog niet veel, we genieten vooral.
7. Wandelen op de hei, rugzak inspecteren

8. Mooi wezen in de prachtige natuur

9. Even een dekje op

10. Keuvelen met de baas.

Quickstep is ook een echt kleurbommetje en ziet er ieder seizoen anders uit.
11. Zomer

12. Herfst

13. Winter

14. Lente

Ik kijk uit naar al jaren die nog gaan komen. Ben zo verliefd op deze jongen.
15.