Vlak voor het maken van de linker foto had de dierenarts verklaard dat Phaedron buiten levensgevaar was, na 3 dagen angst en knokken.
De 22e was hij jarig, en het feit dat deze verjaardag gevierd kon worden was natuurlijk alleen al reden voor een feestje! We hebben in die moeilijke periode echt rekening moeten houden met het ergste, dus deze eerste verjaardag was wel extra bijzonder...
Voor het hele verhaal: [KS-ITP] Volgens de artsen zou hij de ochtend niet halen..
Ik heb dus de helden die mij een jaar geleden zo hebben geholpen uitgenodigd voor een gezellige avond met goed eten en een bezoekje aan het bonte kereltje mocht natuurlijk niet ontbreken! Hij heeft het ontzettend naar zijn zin bij zijn nieuwe eigenaren en loopt momenteel heerlijk 24/7 buiten met een leeftijdsgenootje en een opvoeder.
Enige tijd geleden ontving ik deze schitterende foto al van zijn nieuwe eigenaar

Hij hield duidelijk nog net zo van knuffelen, niks veranderd

Doet ook precies hetzelfde als zijn moeder: het deel wat gekriebeld moet worden gewoon voor je parkeren
Mams vond m ook nog steeds lief, ondanks dat ze paarden normaliter hartstikke eng vindt.

En ook Lonneke moest even met m knuffelen natuurlijk

Nog even de new and improved groepsfoto apart, want wat ben ik trots en blij dat we deze foto hebben kúnnen maken!!!

Was ontzettend leuk om hem weer te zien, ben ook heel erg blij dat ik altijd welkom ben bij hem en gewoon zo de wei in mag lopen om even te kriebelen. Ik had echt het idee dat hij ons herkende, helemaal toen we even een 'momentje' hadden.... Toen ie klein was stak ie altijd zn neus omhoog en gaf ik er heeeel veel kusjes op. Deed ik nu weer, en ineens schoten zn oortjes naar voren en bleef hij dooooodstil staan. Best even speciaal

Ik ben in ieder geval mega trots op deze stoere JAARLING! Utrecht had m al opgegeven.... Gelukkig had ik een jaar geleden een waanzinnig goede dierenarts en een fantastisch team van vrienden om me heen staan en konden we afgelopen zondag Phaedron zn feestje vieren
Hij wilde stiekem wel mee om ook een borreltje te doen, maar we hebben hem toch maar uitgelegd dat hij het beter bij gras kan houden....