Voor wie bruno nog niet kent:
Bruno is een 8 jarige tinkerruin van 1,53 hoog en ongeveer half zo breed als dat hij hoog is.
Ik heb bruno sinds halverwege maart in mijn bezit.
Bruno en ik hebben vorige week een kleine fotomeeting gehad met 5 andere paardenvrienden met als fotograaf Ingrid Truijens.
Bruno schijnt gek op water te zijn dus moest er ook door het water gereden worden met mijn pretletter, uiteindelijk even gekeken hoe diep hij durfde te gaan (met behulp van 1 van de andere combinaties)
Echt zwemmen was nog wat veel van het goede...maar ik vond hem al erg dapper dat hij zo ver durfde te gaan.
Ik ben erg blij met de foto's en we hebben ontzettend veel lol gehad zoals je misschien wel kunt zien aan de foto's.
Hierbij mijn "dressuur"tanker bruno:
1: maak kennen met mijn knappe bruno

2:

3: even vertellen dat de fotograaf aan de andere kant stond...

4: hij werd ietswat ongeduldig omdat hij het water natuurlijk allang gespot had en in zijn hoofd al aan het zwemmen was

5: tijd om op te zadelen voor de foto's in en door het water

6:

7: beetje rustig draven

8:

9: en gas op de tanker

10:

11:

12: bijna gezwommen...hier al op de terugweg naar het droge.

13: nog ff een galopje op het droge wat hij vele malen minder leuk vond als in het water

14: eventjes belonen, mama is zo trots op haar knappe kindje

15: en als laatste nog ff een zwaai naar de fotograaf voor we terug gingen naar de trailers

Leuk dat jullie gekeken hebben, hopelijk genieten jullie ook van onze lol samen
Zou er 1 het uitvergroten waard zijn? En zo ja, welke?
(Graag geen comentaar op de schoenen, normaal rijd ik met mijn stalschoenen maar die lompe.dingen vond ik niet zo mooi voor de foto...dit was eenmalig!)
Nogmaals, bedankt voor het kijken
Dat hoofd van hem!
ik blijf ze dan ook stug afscheren...oa om mok, mijt en luis zo veel mogelijk te vermijden.
)