Sinds 27 april ben ik de trotse eigenaar van de bijna 3-jarige merrie Zara van 't Oudeland. Zara komt bij de paardenmelkerij uit Hoekschewaard vandaan en heeft tijdens haar baby jaren op de zorgboerderij gestaan. Haar volwassen jaren mag ze bij mij doorbrengen.
Zara is een aparte kruising, namelijk NRPS x Fries x Fjord. Deze combinatie is terug te vinden in zowel het bijzondere karakter van Zara als in haar uiterlijk (Arabisch hoofdje met dikke koudbloed billen). Ik heb jaren geroepen dat ik 1. geen merrie wilde en 2. geen koudbloed paard of een paard waar arabisch bloed in zit. Waar kom ik mee thuis? Juist, with all of the above.
En wat een geweldige combinatie vind ik het tot nu toe, ik geniet met volle teugen van deze lieve pony!Vanavond was de avondvierdaagse en deze kwam zoals elk jaar langs onze weilanden. De paarden vonden het zoals altijd weer erg spannend en dat gaf mij natuurlijk de ideale gelegenheid om wat leuke plaatjes te schieten voor een bokt debuut!
1.

2.

Het vriendinnengroepje.
3.

Doe maar gek

4.

5.

6.

7.

Het vriendinnengroepje deel 2.
8.

9.

10.

11.

12.

13.

Met haar BFF
(schietgebedje dat de kwaliteit van de foto's niet dramatisch slecht is als ik zo op versturen klik)
grappige foto's met haar vriendinnengroepje