vandaag mijn B debuut gemaakt met dreamer, was zelf (veeeeeel) te gespannen... hij heeft me vaak gered tijdens de proeven.
hij is mei 5 jaar geworden en is nooit verder geweest dan de stal mijn leslocatie of de wei, ook kende hij het rijden in een binnenbak totaal niet! en dan nog niet gesproken over de dressuurhekjes en de hitte van vandaag .... tussen haakjes was ik gewoon bang voor alles wat mis kon gaan en ben ik hier en daar misschien beetje vergeten te genieten

maaaaar toen we aankwamen op de wedstrijd locatie (hippisch centerum simonshaven) was hij eigenlijk super rustig, we waren ruim optijd aanwezig zodat ik rustig met hem rond kon kijken ! en dat kalmeerde mij op het moment best goed.
we hebben hem opgezadeld en zijn richting de binnenbak gegaan om warm te rijden, hij keek nergens naar op of om was dus super blij, na 20 minuten mocht ik mijn eerste proef gaan startten, voor mijn gevoel ging het super ! de 2e proef ging wat minder (voltes minder rond en minder actief). na het rijden goed uitgestapt door het bos heen en heb hem zelfs kunnen afspuiten (pluim voor de locatie !)
ik ben na het afspoelen naar de prijsuitrijking gegaan met de gedachte dat ik voor de 1e proef 170 punten zou hebben en voor de 2e proef rond de 165.
nou fout gedacht 1e proef 179 en de 2e proef 173 stond echt paf ! ben super trots op ons saampjes
op naar de volgende wedtstrijd !
hierbij wat foto's
ook gelijk waar ik op moet letten zoals mijn handen meer dragen en hem actiever houden zodat hij niet achter de teugel kruipt en ook moet ik meer contact houden!

leuk dat jullie even mee keken

groetjes madelief en dreamer