Elano is verhuisd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Elano is verhuisd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 15:24

Zondag was het zover. Elano mocht verhuizen! Hij stond eerst op een groot stuk land, 30-45 (en met veel wind wel nog langer!) minuten fietsen van mij vandaan. Nu max 10 minuutjes. Heerlijk! Zondag zijn mijn moeder en ik samen op pad gegaan. Ik dacht, ach het is toch bijna alleen rechtdoor, waarom niet gelijk met de fiets? En zo gingen we voor het eerst met de fiets. Wat was hij braaf voor de eerste keer! :D

1. Weggetje van stal.
Afbeelding

2.Op het fietspad. Even later vond hij het zelfs wel leuk, was wel te verwachten natuurlijk. Hij vind draven aan de hand ook geweldig.
Afbeelding

3. Elano mocht eerst in de bak lopen. Hij kreeg al snel door dat er 2 minder lieve paardjes tussen de kudde liep. Toen ik wat foto's wilde maken liep hij achter mij aan, echt niet handig. :')
Afbeelding

4. Even later mocht hij al de groep in. Met het gevolg dat hij werd opgejaagd.
Afbeelding

5. En dan kunnen ze héél hard rennen! Meneertje komt dan gezellig bij mij staan wanneer het kan.. Om even te vertellen dat hij zijn nieuwe vriendjes niet zo leuk vind. :(:)

6. Tussen het gejaag door, moet hij natuurlijk wel even op onderzoek uit.. Wat is dit?
Afbeelding

7. Gelukkig werd hij al snel vriendjes met deze shetlander. Het was in 2 seconde tijd al heerlijk kroelen. Gelukkig maar, heeft hij in ieder geval 1 vriendje!
Afbeelding

8. Heerlijk koppie van hem!
Afbeelding

9. Land was wat droog, gelukkig is er aardig wat regen gevallen. Het wordt nu al een stuk groener.
Afbeelding

10. Achterin het land, hij mocht daar al een stuk dichterbij de kudde komen.
Afbeelding

11. Gister even wezen knuffelen en een poging doen tot foto's maken. Elano is totaal niet nieuwsgierig hoor!
Afbeelding

12. Vandaag mocht hij even gepoetst worden en even vooraan grasjes eten. :)
Afbeelding

13. Toen hij terug mocht naar het land, ging hij zijn vriendjes roepen. Vervolgens komen ze allemaal aangerend! Geweldig om te zien en dat met nog maar 4 daagjes op zijn nieuwe plek!

Hopelijk kunnen we snel weer een mooie wandeling maken naar het strand en ook een keer Elano in de achtertuin parkeren. Maar ik laat hem nu nog lekker wennen op zijn nieuwe plekje. :D

Lisa_WB

Re: Elano is verhuisd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 15:27

Wat een leukerd! Ziet er ook uit als een erg fijne plek :)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 17:34

Lisa_WB schreef:
Wat een leukerd! Ziet er ook uit als een erg fijne plek :)

Bedankt!
Ja is ook erg fijn. Kleinschalig maar erg gezellig. En voor Elano ook erg fijn als hij meer gewend is om hier te zijn. :D

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 17:41

Wat een leuk filmpje dat laatste filmpje! Schattig.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:03

hij wordt wel steeds mooier naomi :) meer echt 'paard' als je snapt wat ik bedoel :)

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:05

Wauw wat staan ze daar prachtig!

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:11

Wat een fantastisch plekje!

noor14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:13

Prachtige plek!
Fijn dat het steeds beter gaat.
Maar wat had je anders verwacht met een paard zoals Elano? :D

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 09:44

Bedankt allemaal!

Keell94 schreef:
hij wordt wel steeds mooier naomi :) meer echt 'paard' als je snapt wat ik bedoel :)

Ja, hij groeit als kool! Nu vooral de hoogte in en hopelijk zometeen weer wat in de breedte, hij begint een slungel te worden. :')

noor14 schreef:
Prachtige plek!
Fijn dat het steeds beter gaat.
Maar wat had je anders verwacht met een paard zoals Elano? :D

Haha ja, het scheelt enorm dat hij de moeilijkste niet is met in de groep gooien. En gelukkig laat hij ook zien wanneer het genoeg is. De rest vind het ook echt heel goed gaan in zo'n korte tijd. :)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 10:01

Wat een leukerd zeg, lief koppie heeft hij <3 Wat mooi is dat om te zien zo in die nieuwe kudde.

Wat voor kleur heeft/wordt hij eigenlijk?

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-17 10:43

IsaCalixa schreef:
Wat een leukerd zeg, lief koppie heeft hij <3 Wat mooi is dat om te zien zo in die nieuwe kudde.

Wat voor kleur heeft/wordt hij eigenlijk?

Bedankt!

http://www.breyerhorses.com/files/image ... ner_LR.jpg

Ik gok bruin net als het paard in de link zegmaar. En verder sabino stekelharig (de witte haartjes ertussendoor). Hij is niet kleur getest, vind ik een te duur grapje om het gewoon puur te weten. Want dekhengst zal hij niet worden zonder ballen. _O-

Paps is smokey black en mams is vos, maar volledig wit door de sabino. Dus kan in principe van alles zijn kwa kleur. Een ding is zeker, hij is een echte toverbal. :D