1. Weggetje van stal.

2.Op het fietspad. Even later vond hij het zelfs wel leuk, was wel te verwachten natuurlijk. Hij vind draven aan de hand ook geweldig.

3. Elano mocht eerst in de bak lopen. Hij kreeg al snel door dat er 2 minder lieve paardjes tussen de kudde liep. Toen ik wat foto's wilde maken liep hij achter mij aan, echt niet handig.

4. Even later mocht hij al de groep in. Met het gevolg dat hij werd opgejaagd.

5. En dan kunnen ze héél hard rennen! Meneertje komt dan gezellig bij mij staan wanneer het kan.. Om even te vertellen dat hij zijn nieuwe vriendjes niet zo leuk vind.

6. Tussen het gejaag door, moet hij natuurlijk wel even op onderzoek uit.. Wat is dit?

7. Gelukkig werd hij al snel vriendjes met deze shetlander. Het was in 2 seconde tijd al heerlijk kroelen. Gelukkig maar, heeft hij in ieder geval 1 vriendje!

8. Heerlijk koppie van hem!

9. Land was wat droog, gelukkig is er aardig wat regen gevallen. Het wordt nu al een stuk groener.

10. Achterin het land, hij mocht daar al een stuk dichterbij de kudde komen.

11. Gister even wezen knuffelen en een poging doen tot foto's maken. Elano is totaal niet nieuwsgierig hoor!

12. Vandaag mocht hij even gepoetst worden en even vooraan grasjes eten.

13. Toen hij terug mocht naar het land, ging hij zijn vriendjes roepen. Vervolgens komen ze allemaal aangerend! Geweldig om te zien en dat met nog maar 4 daagjes op zijn nieuwe plek!
Hopelijk kunnen we snel weer een mooie wandeling maken naar het strand en ook een keer Elano in de achtertuin parkeren. Maar ik laat hem nu nog lekker wennen op zijn nieuwe plekje.