Gisteren heeft mijn tante wat foto's gemaakt toen ik bijna klaar was. Wat informatie over Diva:
Ze heet eigenlijk Elaila van Nieuwland, is 8 jaar oud en haar afstamming is Westenwind x Immigrant. Ze is van Azra, die heeft volgensmij ook een boktaccount maar ik weet niet of ze er nog op kijkt.
Voor Diva reed ik op een fries genaamd Anouk, dus dat was nogal een omschakeling. Zeker omdat Anouk in het begin de motor nog niet had gevonden, en Diva juist iets teveel energie heeft af en toe. Dit uitte zich dan vaak in het bit vastpakken en heel hard weglopen. Gelukkig gaat dat nu al een stuk beter, we werken nu vooral aan de achterhand actief krijgen en haar haar eigen hoofd te laten dragen (voorheen vond ze het wel een goed idee dat ik dat deed). Mijn aandachtspunt is vooral mijn rug, die zette ik heel snel vast en hol. Dus bekken kantelen, maar dat gaat nu al beter. En mijn handen kantel ik naar binnen zie ik nu
Maar ik krijg les van een hele fijne instructrice, we werken veel aan mijn houding en welke invloed deze heeft op paard, maar tips zijn natuurlijk altijd welkom! We hebben tot nu toe 1 B westrijdje gestart, maar we gaan er nog wel meer starten
hier de foto's:

Hopelijk vinden jullie de foto's net zo leuk als ik!

P.s. we hebben natuurlijk ook rechsom gereden en gestapt, dat staat toevallig niet op deze foto's.
Ik heb inderdaad ook wel een tijdje nodig gehad om te weten hoe ze nou eigenlijk in elkaar zat en zeker onder het zadel, want ze spiegelt heel erg wat ik doe. Maar soms merk je dan niet op wat je fout doet