Rocky is een inmiddels 16 jarige solid Paint ruin, en ik heb hem nu 8 jaar.
We zijn nu zo'n 3 jaar volledig bitloos, en het kwartje begint stilletjes aan te vallen voor ons beiden. Ik kies voor de lange weg naar ontspanning, maar wel de eerlijke weg, die mij het meeste vertrouwen en respect oplevert voor ons beiden. Doe ik het fout, dan zie je het duidelijk, doe ik het goed, dan krijg je dat ongelooflijke gevoel van loslaten maar toch verbonden zijn.
Ik ben nu vooral bezig om hem eerst goed recht te richten en iets meer op zijn achterhand te zetten. Hij loopt soms al mooi horizontaal in evenwicht, maar ik wil hem nog ietsje meer van die voorhand af en meer bij elkaar. Tips zijn zeker welkom!
Hij staat nu op een super plekje met zijn 2 merries, heeft af en toe last van beetje stijfheid, maar voor de rest is hij kerngezond. Ik kan helaas slechts 1 x per week rijden en heb in geen 3 jaar les gehad, dus wees beetje lief
Cap is éénmalig afgelaten voor de foto, heb ik anders echt altijd op!

mooie manier van samenwerken zeg. Kan me erg vinden in je manier van omgaan die je boven de foto's beschrijft (lange weg naar ontspanning, vertrouwen...)!!