Mijn bink mocht model staan voor Sanne Wiering Fotografie en ik ben heel erg onder de indruk van het resultaat

Afgelopen oktober kreeg ik deze bijna 8 jarige springgefokte KWPN ruin fulltime ter beschikking.
Daarvoor was ik altijd 3-4x p/week 'gewoon' bijrijdster, dus dit is de eerste keer dat ik het helemaal zelf mag doen
We zijn helemaal bij de basis begonnen en inmiddels zijn we rustig aan het voorbereiden op ons wedstrijd debuut dat half juni gaat gebeuren.
Súper spannend want het is wel wat geregel zonder eigen vervoer, maar we gaan gewoon genieten
Ons vorige topic was ons Bokt-debuut: [RIJ-ITP] Genieten van een knappe bink
Na dat topic hebben we een fijne instructrice gevonden waar we nu een paar keer gelest hebben.
Hij bouwt per dag meer kracht en controle op en dat is gewoon best wel gaaf.
Hij zit lekker in z'n vel en doet stinkend z'n best
Hij is overijverig in het werk en we zijn dan ook voornamelijk bezig om die energie te controleren en hem meer in balans te krijgen.
Tijdens de shoot mocht hij eventjes de benen strekken maar dat nam hij soms iets te letterlijk
Ik ben héél kritisch en perfectionistisch en heb altijd een waslijst aan verbeterpunten voor mezelf. Dus deze foto's kijk ik ook rijtechnisch met een kritisch oog naar
Maar, dat mag de pret niet drukken.In november was ik al heel blij met het volgende beeld, maar dat is nu toch al wel hééél anders.
Ik ben super trots op hoe hij er nu bijstaat. Er komen steeds meer spieren op z'n billetjes

Omdat hij een echter springer is, en vóór mij voornamelijk gesprongen heeft, moest ik me er laatst ook maar aan wagen
Baby huppeltjes op een dressuurzadel, maar wat vond hij het práchtig: "I got this boss"

Nog wat momentjes uit de trainingen afgelopen weken:

En maken we regelmatig ons hoofd leeg

Het liefst loopt deze shiny-blingbling-baas er zo bij...
we gaan het zien! 
dat debuut komt vast helemaal goed!
.