na 10 jaar zagen mocht ik deze knapperd kopen!
hoe het allemaal begon:
ik zocht een verzorg paard zodat ik me niet meer zou vervelen in de week. ik keek op facebook even rond en toen zag ik picasso staan, direct de eigenares gecontacteerd en het mocht! ik mocht hem verzorgen. me happy
na een maandje longeren en aan elkaar wennen mocht ik voor de eerste keer met hem rijden!

we hebben veel plezier gemaakt! maar toen hoorde ik in januari van de eigenares dat hij te koop zou staan tegen de lente.. ik natuurlijk heel verdrietig ik kwam al huilend thuis, alles uitgelegd tegen mn ouders en ik zei dat ik er voor zou werken en toen mocht het!
ik had hem eerst nog 3 maand op halfpension zodat we alles konden regelen en hem verder konden testen.. het ging niet altijd goed maar achja..
we hadden een paar weken terug les en we deden wat zwaardere dressuur oefeningen en toen sloeg hij helemaal toe door zn verleden... hij begon te steigeren en wou niet meer voorruit. we zijn positief geindigd maar nu gaat het veel beter!
eindelijk is het eind mei! en we hebben hem gekocht
picasso is absoluut geen gemakkelijk paard; hij heeft echt heel veel vertrouwen nodig net zoals ik... hij heeft een heel zwaar verleden. Hij reed vroeger in de M dressuur maar er werd te veel van hem gevraagd en ze hadden een harde aanpak ze trokken zn mond open en ze begonnen hem te slagen enzo ... hij is daardoor aan zn mond geopereerd en dan heeft hij ook nog een zwaar pees blessure opgelopen hij was ten dode opgeschreven maar gelukkig hebben ze hem niet opgegeven ...
achja genoeg gekletst
even een paspoortje:
naam picasso
leeftijd: 13 jaar
geslacht: ruin
ras: trakhener
nog wat fototjes:

ik zou een van deze graag op canvas willen afdrukken maar ik kan niet kiezen.. helpen jullie me mee?
(1)

(2)

(3)

bedankt voor het lezen een reactie zou lief zijn!
... of ben jij klein
?