Ik had dus een dressuurproefje op de manege (D7, vergelijkbaar met F7) 2e keer. Vorige keer 3e geworden met 205pnt ofz. Nu met 200,5pnt weer 3e!
Ik reed op een hele leuke manegepony, maar die schrikt nogal snel. Proef was in de binnenbak dus dan is ze meestal wel rustig.
Dus mijn proef begon. Normaal rijdt ik mijn proefjes altijd met elastiek op haar maar ik dacht, laat ik het eens zonder proberen. Het ging heel goed en ze reed alles heel netjes.
Totdat aan bijna het eind van mijn proef ineens de sproeiers in de bak aan gingen. Waarom geen idee maar ik had nieteens door dat die sproeiers aan gingen want pony was er al vandoor gegaan. Vanaf ongeveer de M totaan de hoek tussen A en K zat ze te rennen. Om eerst nog in ieder andere plek in de bak te kijken of het daar droog was...
Ik bleef gelukkig zitten! Paar rondjes stappen en mijn proef met elastiek uitgereden. Voortaan gewoon weer met elastiek haha! Heel blij met mijn PP en derde plek!
Hebben jullie eigenlijk een keer meegemaakt dat het helemaal mis ging op wedstrijd?
Fijne vakantie nog allemaal!
mijn hele witte rijbroek was vies.