Het is alweer enige tijd geleden dat Freek voorbij is gekomen op bokt.
Gelukkig hebben we de laatste tijd niet stil gezeten en zijn we fijn aan het trainen geweest.
Hier en daar een wedstrijdje en zo smokkelde we 2 weken geleden onze laatste 2 winstpunten in het L1 binnen (en 2 1e prijzen
ook leuk om te benoemen) en in overleg met onze instructrice besloten we dan ook gelijk door te gaan naar het L2.Nog nooit bewust achterwaarts gereden dus 1,5 week geleden spelenderwijs hiermee aan de slag gegaan en die 10 meter wijken bleek ook nog wel een eind te zijn.
Toch afgelopen maandag gestart. Onwijs veel spanning (vanuit mij) De wedstrijd bleek iets groter en drukker te zijn dan ik had verwacht, overal spelende en rennende kinderen door de kiezelsteentjes, geen mogelijkheid om te longeren, overal vlaggen en ook nog is erg druk in de losrijbaan..
Maar over Freek mocht ik niet klagen, zo spannend als hij aan voelde, zo relaxt liet hij zich rond sturen. Helaas zelf iets te slordig gereden in mijn eerste proef (175 punten, en terecht) maar in de tweede proef durfde ik eraan te rijden en dat resulteerde ons eerste winstpunt
(186) Genoeg gekletst, ik wil graag de foto's delen. Ben zelf erg trots op hoe hij zich ontwikkeld. Verbeterpunten blijven en daar zijn we hard mee aan het werk

Voor de gene die Freek nog niet kennen:

Mijn 'grote' lolbroek van 7 jaar jong, meet 1.85m, VivaldixFlorencio.

Binnenkomen op de A-C lijn.

Hierop valt hij iets op de voorhand, stond soms ook benoemd op mijn protocol. Wel ben ik blij met de activiteit die hij achter begint te ontwikkelen

Middenstap, neusje mag er nog meer uit

Blij ei

Super blij met dit plaatje, hij begint zich steeds meer te gaan dragen in de galop.
Nu nog contact houden op mijn binnenteugel

Galop op de grote volte, blijft lastig. Moet maar is beginnen op mijn achterste te blijven zitten. Wel vind ik hem er fijn bij.
Al met al ben ik ontzettend trots op mijn vriendje! Hij is zich lekker aan het ontwikkelen, veel leren en kilometers maken.
Bedankt voor het kijken! berichtjes en vooral ook tips zijn leuk!