Zo onwijs blij was ik dat mijn merrie drachtig was van een cremello hengst.
de kleur kansen waren Palomino of Palomino roan, nou ja dat klonk voor mij wel goed haha

en toen kwam Maxie, maar ja wat is dat nou voor brilletje?

voor het eerst buiten met zijn turbo moeder

naar de keuring met Maxie, heel teleurstellend voor mij was dat die een 2de premie kreeg.
Hij liet zich goed zien maar ja hij stapte te ruim?
Voor mij was het een trots moment hij was braaf, deed goed zijn best en was gewoon echt een model veulentje

en toen kreeg Maxie een vriendje genaamd Zorro

en de 2 samen inmiddels 1 jaar duidelijk te zien dat max toch schimmel word

ze liepen vorig jaar zomer gewoon lekker tussen onze rijpaard merries
ze hadden totaal geen hengstenstreken en de merrie's waren super lief voor ze
Maxie was op een bepaald moment zelfs de leider van de groep

en toen kwam de Winter, het zijn harde pony's en het idee was de hele winter lekker buiten laten en pony zijn.
Maar toen werd het zo slecht weer en ja dat kan ik toch niet aanzien dus toch naar binnen haha

Maxie is echt een ranzig varken
En ja de hengstenstreken begonnen er goed aan te komen

en ze zijn goed gegroeid! Afgelopen winter waren ze Maxie 1.17 en Zorro 1.15 met hun 1,5 jaar
Inmiddels lopen ze lekker in de hengstenweide bij de rijpaarden.
En ja zoals we al verwacht hadden zijn ze de baas
De kleintjes bepalen alles in de groep haha en eten het meeste
Zorro stond op de planning om te verkopen, maar hij word echt heel leuk dus hij mag nog lekker blijven
Hij beweegt heel fijn, en ik vind hem kwa type ook onwijs cool worden. Leuke pony voor de toekomst.
En omdat Maxie inmiddels een hekel heeft aan foto's haha, een zeer charmante foto.
Vroeger was die zo fotogeniek, maar inmiddels eet die liever de camera op of rent die hard weg

En om het af te sluiten de knappe mama van Maxie, Mijn knappe Dilly (ster merrie) met al der gewonnen linten van 2016
Mijn doel voor Maxie is om naast zijn moeder te komen en net zoveel of meer linten te winnen
mijn 3 jarige en 9 jarige merrie zijn nog knapper