Hallo allemaal,
Morgen zit mijn arabische volbloed merrie, La Margneta Aura AKA Jet op 320 dagen dracht en ik hoop dus in april na heel wat ellende een mooi gezond veulentje van haar en de knappe aanstaande vader Yanour Hayati te mogen verwelkomen
Aanstaande vader:

foto gemaakt door Mariska Munsch
Vandaag wat fotootjes van Jet gemaakt, ze was niet echt in voor een showtje.. ze is er geloof ik wel een beetje klaar mee

Dik tonnetje!
Als jullie het leuk vinden kunnen jullie haar laatste loodjes volgen in het topic in mijn onderschrift, wanneer het spannend word zal ik via Youtube een live stream openen zodat jullie de bevalling mee kunnen beleven.
Groetjes van ons!
vorig jaar eind augustus is er blikseminslag geweest bij de buren en werden mijn vriend en ik om 3:00 wakker gebeld door mijn ouders (daar stond Jet) Carita onze andere merrie was door de omheining heen gegaan, geen wondjes gelukkig maar Jet was op de omheining geklapt en had een wond over haar linker voorbeen van 80-90 cm lengte, 2 - 3 cm diepte en wanneer het los hing ong. 6 cm breed. Een cm ernaast en een slagader was geraakt vertelde de dierenarts. Eenmaal op de kliniek 2,5 uur bezig geweest om de wond te dichten. Antibiotica erin en heeft vervolgens 3 ruime maanden op de kliniek alleen op stal gestaan.

Holy molly, da's een flinke jaap !
En dan ook nog op één van de moeilijkste plaatsen om te genezen...
Het was een drama en erg lange onzekere weg, maar we zijn blij met waar we nu zijn