Meer dan 1000 abonnees! Hoe fantastisch!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ArandaVD

Meer dan 1000 abonnees! Hoe fantastisch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 09:36

Omg ik ben echt blown awayyy!
Meer dan 1000 abonnees op YouTube! Hoe geweldig! :D
Ik ben hier echt ontzettend dankbaar voor!

Ik wil daarom een klein topic hierover maken :o

-

Ik begon YouTube in 2014 onder de naam 'Denice Aarts'. Ik had toen een verzorgpony genaamd Loesje, en daar maakte ik kleine filmpjes van en plaatste deze op YouTube. Zoals iedere beginner deed ik deze editen met Windows live Movie Maker! Ik vond het heerlijk om aan video's te editen en ik deed dit dus ook bijna iedere dag. Hoewel mijn edit skills toen nog echt blurry waren :') Ik heb zo ongeveer 4/5 filmpjes van mijn verzorgpony op mijn YouTube kanaal gezet. Ik was ontzettend trots als deze 30 keer bekeken werden! En ik ging uit mijn dak bij de 20 abonnees! *\o/* Deze video's staan trouwens niet meer online :)

Toen ik mijn eigen paard Andorra leerde kennen in Juni 2014 begon ik ook met het maken van filmpjes over haar! Deze werden al gauw 50+ keer bekeken en mijn abonnees stegen langzaamaan. Ik was ontzettend trots op hoe mijn kanaal toen in een paar maanden al was gegroeid! :D .

Andorra werd op 1 november 2014 mijn eigen paard en nog steeds was ik bezig met het editen en uploaden van nieuwe video's, soms wel 2 per week! Ik was echt 'verslaafd' en editen.

In juni 2015 heb ik een filmpje gemaakt over Jesse Drent en Andorra, nooit gedacht dat deze meer dan 20000x bekeken zou worden! Door deze video was ik ineens van 50 abonnees naar 200+ abonnees gegaan! Het was echt een insane gevoel! :D En dat gaf mij ook steeds meer motivatie om door te gaan met mijn YouTube kanaal!

Toen der tijd verzorgde ik ook het lieve miniatuur paardje Don Juan! Die ik ook in mijn filmpjes bewerkte! Maar ik filmde nog steeds met mijn telefoon en ik wilde super graag van die dreamy clips hebben net als alle andere YouTubers! Dus Kelly (LoveDonna op YouTube) kwam mij en mijn paardjes een dagje filmen!

Na een tijdje heb ik een eigen filmcamera gekocht! Nu kon ik EINDELIJK eigen mooie clips maken! :D En we gingen al meteen flink veel filmen!

Ondertussen waren mijn abonnees al gestegen naar 400+ en maakte ik ook promo filmpjes voor mijn beste vriendin Romy (Equine Motions op YT en EAST op bokt). Ook had ik mijn naam van 'Denice Aarts' naar 'FreedomHorse' veranderd.

Toen ik Andorra op 1 november 2016 alweer 2 jaar had heb ik een fantastische video gemaakt met dezelfde audio die ik toen voor de video van Jesse heb gebruikt. Tot mijn volle verbazing werd deze ook meer dan 1500+ keer bekeken!

En ondertussen waren de abonnees alweer 800+! In januari 2017 ging ik na 4 jaar Romy meeten, het was echt een fantastische week en heb hier ook 3 video's van online gezet! Na die week werd ik verrast met 900+ abonnees <3 :D

En nu, ben ik super trots dat ik in 2 jaar tijd de 1000 abonnees heb mogen halen! Dankjewel naar iedereen die een trouwe subscriber is! Means the world to me <3

Amber90

Re: Meer dan 1000 abonnees! Hoe fantastisch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:46

Gaaf, gefeliciteerd! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:04

Super zeg, gefeliciteerd!

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 10:07

Heel erg bedankt! :D <3

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:41

Gaaf joh, gefeliciteerd! Welk bewerkingsprogramma gebruik je tegenwoordig?

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 10:55

Amable schreef:
Gaaf joh, gefeliciteerd! Welk bewerkingsprogramma gebruik je tegenwoordig?

Dankjewel! :D Tegenwoordig Sony vegas pro 11.0 of 9.0 :)

xxKristy1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:57

Hebben jullie nou naamgenoten of is jouwn andorra ook jesse zijn andorra? Erg leuke filmpjes :)

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 23:34

gremlin1998 schreef:
Hebben jullie nou naamgenoten of is jouwn andorra ook jesse zijn andorra? Erg leuke filmpjes :)

Yep naamgenootjes haha! Dankjewel! :D

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 08:01

Gremlin bedankt voor het vragen,ik was ook in totale verwarring.
Er zijn dus 2 Andorra's

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 09:37

boyca schreef:
Gremlin bedankt voor het vragen,ik was ook in totale verwarring.
Er zijn dus 2 Andorra's

Yep, 2 Andorra's!