Even voorstellen; Baranco!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

magdabouma

Even voorstellen; Baranco!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-17 11:24

In de zomer van 2015 kreeg ik als verassing een paard! Voorheen veel pech gehad met mijn kwpn'er en toen ik thuis kwam uit Griekenland stond er niet 2 maar 3 paarden in de wei :o
Ik moest helaas wel een keuze maken, ik mocht er namelijk niet 3 houden. Dus er moest 1 weg...
Hij stond 6 weken op proef dus had wel even de tijd om er over na te denken gelukkig. Uiteindelijk heb ik besloten om Baranco te houden en mijn oude pony van 30 jaar. (Die ging natuurlijk niet weg!)
Baranco is een kwpn ruin van 163 cm van Ovidius x Amulet
Dit was de eerste x op les met Baranco:
Afbeelding

Baranco was vergeleken met mijn andere kwpn geen makkelijk paard. Baranco mocht Z starten toen die tijd en wist heel goed wat hij allemaal kon. Als ik voor uit wilde ging hij dus achteruit. Ik wist dat het aan mijzelf lag dus daar hebben we hard aangewerkt en werden uiteindelijk een team!
Afbeelding

Toen de winter aankwam zijn we er achter gekomen dat hij daar heel enthousiast van werd.. Zodra er harde wind in zijn oren kwamen kwamen alle voetjes van de vloer en was hij heel erg blij! Ik vond dat alleen iets minder en heb ik niet echt intensief getraind maar veel aan de hand gedaan.
Afbeelding

De winter ging voorbij en we startten voor de lol wat marathons onder het zadel en we hebben meegedaan aan het open frieskampioenschap barrelracen.
Afbeelding
Afbeelding

Vervolgens zijn we ook in de dressuur gestart wat ons redelijk goed af gaat! Ik hoop nog veel jaren plezier van hem te hebben. <3

Bedankt voor het lezen. *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Even voorstellen; Baranco!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 14:18

Wat een leuke combi zijn jullie! Nog veel plezier met hem!

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 10:36

_Dominique schreef:
Wat een leuke combi zijn jullie! Nog veel plezier met hem!

Dankjewel! :D

sas66

Re: Even voorstellen; Baranco!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:54

mooi paard hoor. Lekker door trainen en dan komen jullie er wel.