Almelose ruiterdagen 2017!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mirre74

Almelose ruiterdagen 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 16:06

Dit jaar gaat mijn dochter voor het eerst met haar pony meedoen aan de Almelose ruiterdagen.
Iemand goede tips en ideeen?

Wij gaan sowieso op de camping staan. Begrijp dat er 1 naast de stallen is en een camping daarnaast bij de Scouting. Welke camping is fijner t.a.v stroom/toiletten etc.?

Aangezien onze pony erg onrustig wordt van drukte in de stallen, vroeg ik me af, hoe je in aanmerking kunt komen voor een vaste stal. Heb begrepen dat er daar ook een aantal van zijn in de manege.

Waar kun je tijdens het verblijf je auto en trailer parkeren?

Ik hoor graag alle tips van jullie!!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 08:34

Afbeelding
Laten we het topic maar alvast leven inblazen :D

Ik start begin volgende maand weer voor het eerst sinds ruim anderhalf jaar... en we hopen nu dat we beide heel blijven zodat we eindelijk weer eens een keer naar de ARD kunnen als combinatie en ik niet alleen als groom :+
*klopt af* *klopt af* *klopt af*

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 08:35

mirre74 schreef:
Dit jaar gaat mijn dochter voor het eerst met haar pony meedoen aan de Almelose ruiterdagen.
Iemand goede tips en ideeen?

Wij gaan sowieso op de camping staan. Begrijp dat er 1 naast de stallen is en een camping daarnaast bij de Scouting. Welke camping is fijner t.a.v stroom/toiletten etc.?

Aangezien onze pony erg onrustig wordt van drukte in de stallen, vroeg ik me af, hoe je in aanmerking kunt komen voor een vaste stal. Heb begrepen dat er daar ook een aantal van zijn in de manege.

Waar kun je tijdens het verblijf je auto en trailer parkeren?

Ik hoor graag alle tips van jullie!!!

Geen vaste stallen, wel concoursboxen in de tent en concoursboxen in de manege :)
Met de camping heb ik helaas geen ervaring.