Misschien kennen jullie ons nog van ons vorige topic waarin we foto's lieten zien van ons jaarlijkse vakantie uitje. Het vrolijke paardenhoofdje van Lord werd zo gewaardeerd door bokt dat deze ook op de Facebookpagina van bokt gezet is!
[RIJ-ITP] Omdat je nooit weet wanneer de laatste keer zal zijn...
Misschien vinden jullie het leuk om meer van het pretbekkie te zien!
Mijn supervriendinnetje had haar camera toevallig mee op 1 van de weinige dagen dat Lord nog onder het zadel is.
Lord wordt in mei 24 jaar, het is een ruintje van de hengst Wellington en behalve een slecht oog is hij lichamelijk gezien nog topfit! Helaas is dat ene oog wel een beetje een spelbreker in zijn liefste hobby (op vakantie gaan na dan) namelijk springen!
We springen af en toe nog los, zonder ruiter, maar we proberen ook 1x in de week mee te springen in de groepsles op stal. Verder rijd ik af en toe een privé les op Een springstal waar we echt van genieten.
Tussen die lessen door doen we eigenlijk niet zoveel meer. Af en toe nog buitenritjes. We genieten van het leven en van elkaar. Ik ben erg blij met mijn grote vrolijke vriend en wil jullie daarom deze bijzondere foto's laten zien. Met name het enthousiasme van lord wil ik graag laten zien. Je kunt hem een week laten staan, vindt hij prima. Je kunt hem ook na een hele tijd niets doen weer oppakken en dan gaat hij direct weer zo hard voor je aan het werk alsof je gister nog een supergoede training gehad hebt! Bijzonder paard.
Kritiek of feedback mag, maar houd rekening met ons. Het staat niet voor niets bij in the picture ipv HAW. We zijn niet serieus meer bezig vanwege zijn leeftijd. Het zijn dus kippensprongetjes vanwege zijn slechte oog. We doen alleen nog maar dingen die hij leuk vindt!
Mijn houding kan zeker beter, rechtop, handen rechtop, hakken naar beneden and so on. Altijd confronterend zulke foto's
Dat hij zijn mond open doet komt niet omdat ik in zijn mond trek, hij trekt nu eenmaal graag zijn bovenlip op. Ook met losse teugel, zoals hieronder te zien is.

Kijk en geniet! (Deed ik ook hoor ondanks mijn blik
)

Met de trailer weg vindt hij nu gelukkig ook geen probleem meer

Verder staat hij lekker buiten met zijn harem.

En geniet hij van zijn leventje met zijn beste vriendinnetje

Bedankt voor het kijken!