Hi

Ondanks dat ik heel erg laat ben, wil ik toch nog een jaaroverzicht van vorig jaar maken

2016 was het jaar waarin ik me alweer 3 jaar lang de eigenaresse van mijn haflinger Lola mocht noemen, en ook het jaar waarin ik mijn verzorgpaarden 2 jaar lang verzorgde.

Even voorstellen:
Lola, mijn haflingermerrie van inmiddels alweer 14 jaar. Mijn maatje, mijn mooie, lieve meisje. Inmiddels bijna 4 jaar van mij en ik ben zo gek op haar

En dan Jody, een van mijn verzorgpaarden. Het eerste en enige paard waarmee ik meteen een enorme klik had. Inmiddels is die klik uitgegroeid tot een hele mooie band. Ik zou haar voor geen goud meer willen missen

Haar twee prachtige kinderen, Little Joe en Bill (het veulen). Billy is inmiddels verkocht helaas, maar hij hoort wel echt in mijn overzichtje thuis

Enn de laatste twee (ja, ik heb veel verzorgpaarden
). Twee volle zusjes, Gigi (links) en Shesa. Mooie, knappe meiden 

Begin 2016: buitenritjes!!
En dan het liefst terwijl Lo haar deken nog omhad, want het was te koud om op te zadelen
(ik ben een koukleum ja. Guilty as charged
)
En dan even een sprongetje naar mei. Midden tussen mijn examens door, midden op de dag gebeurde het hoogtepunt van mijn jaar: Jody's bevalling! Een prachtig klein hengstje, ik was meteen verliefd...

Ik kon het al snel ontzettend goed met hem vinden, en dan krijg je dit:

Knuffelen

Meneer groeide als kool:

Ondertussen was ik uiteraard ook nog lekker met mijn eigen pony bezig

Mooi meisje

In oktober hebben we Lola naar een andere stal verhuisd. Op onze oude stal hadden we geen bak meer, gelukkig hadden we al snel iets anders gevonden. Op de nieuwe stal staat ze heerlijk de hele dag op de wei, en 's nachts in een stal met privé-paddockje. Ze heeft het er heerlijk

Met haar beste vriendinnetje Ravis slapen in de bak

En toen kwam helaas het afscheid.. De baby werd verkocht. Gelukkig naar een goede vriendin van de eigenaresse van mijn verzorgpaarden, we zijn een maandje geleden nog wezen kijken en hij heeft het ontzettend goed daar

Laatste keer knuffelen met mama en grote broer

Dag lieve baby

En toen voelde het best wel even leeg aan op stal. Gelukkig heb ik genoeg verzorgpaarden om aandacht aan te geven

Mooie, lieve Joe

Inmiddels zijn we alweer aan het aftellen naar de volgende baby's
We hebben drie drachtige merries die dit jaar uitgerekend zijn: Shesa op 25 maart al, Gigi op 14 april en Jody op 9 mei 
Collage met dikke-buiken foto's:

Bedankt voor het kijken!