Jive (Five Star x Houston)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rindin

Jive (Five Star x Houston)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 14:07

Wat ben ik trots op mijn zelf gefokte droom. Hij is van juli, dus nu 2,5 jaar. Dit voorjaar gaan we beginnen met grondwerk ter voorbereiding op het beleren. Het beleren zal pas volgend jaar gebeuren. Eerst sterker worden, want hij is groot en slap :D

2 dagen oud:
Afbeelding

Gister:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En z'n prachtige hoofdje:
Afbeelding

Kan niet wachten tot ik er eindelijk op mag :)

droversrun

Re: Jive (Five Star x Houston)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:08

Wat een knappert! Hoe groot is hij?
Veel plezier met hem :)

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 14:14

Ik heb hem nog niet gemeten, maar hij is zijn moeder voorbij en die is 1.70m.

Dank je wel :)

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 14:17

Hij is erg leuk! Snap dat je niet kunt wachten haha, heb een leeftijdsgenootje staan :):)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:16

Hij ziet er zeker niet slap uit ! Maar heb je mooi goed ff lekker wachten tot die er klaar voor is :) knap koppie zit er op jaa!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 19:12

R_emkee schreef:
Hij ziet er zeker niet slap uit ! Maar heb je mooi goed ff lekker wachten tot die er klaar voor is :) knap koppie zit er op jaa!

Hij kan enorm draven, dan valt het slappe minder op, maar hij is achter wel echt slaap. Hij krijgt nog mooi even de tijd :)

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 19:13

dena_mii schreef:
Hij is erg leuk! Snap dat je niet kunt wachten haha, heb een leeftijdsgenootje staan :):)

Spannend, hè? Nu breken de leuke tijden aan!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:16

Wat grappig ik heb een combinatie van amazing star X houston maar die lijkt totaal niet op die van jou.

Wat een plaatje is het daar zit een lekkere draf op. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen onder het zadel. Is hij al ruin of nog hengst? Hij oogt niet zo groot vanaf de foto. Veel succes met beleren. :D

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 19:21

Mandy_B schreef:
Wat grappig ik heb een combinatie van amazing star X houston maar die lijkt totaal niet op die van jou.

Wat een plaatje is het daar zit een lekkere draf op. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen onder het zadel. Is hij al ruin of nog hengst? Hij oogt niet zo groot vanaf de foto. Veel succes met beleren. :D

O, wat toevallig! Heb je een foto?

Hij is al ruin. Hebben we gedaan omdat hij dan gewoon in onze eigen kudde kon blijven :) Hij oogt zo idd niet zo groot, hij moet ook nog flink de breedte in. Maar dat komt in het komende jaar vast wel :)

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:11

Rindin schreef:
Mandy_B schreef:

O, wat toevallig! Heb je een foto?

Hij is al ruin. Hebben we gedaan omdat hij dan gewoon in onze eigen kudde kon blijven :) Hij oogt zo idd niet zo groot, hij moet ook nog flink de breedte in. Maar dat komt in het komende jaar vast wel :)

Ik heb wat foto's in mijn profiel staan. Die van mij heeft voornamelijk een heel klein hoofdje. Lijkt die van jou ook wel een beetje te hebben?! vandaar ze misschien ook wat kleiner ogen

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 20:15

Die is knap, Mandy! Wel duidelijk beknopter dan die van mij. Dat fijne hoofdje herken ik idd wel, heeft Five Star zelf ook.