Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sakvis schreef:Heftig. Ik vind dat altijd een onhandig stukje snelweg. Zeker als de spitsstrook open is halen de vrachtwagens je daar continue in. Met je trailer knijp je 'm helemaal in zo'n situatie.
Polly schreef:Wat een schrik!
Wat ik ook altijd leer aan leerlingen is om na een inhaalmanouvre nooit thv van een invoegstrook terug te gaan naar de rechterrijstrook.
BETUWE schreef:Als je 95 rijdt wordt je niet door vrachtwagens ingehaald, deze zijn bij 90 begrenst. Ik rij zelf ook altijd net iets harder dan een vrachtwagen, dan heb ik ze ook niet dicht achter me zitten. Ik weet wel uit ervaring dat caravans en auto's met aanhangers een ergernis zijn voor vrachtwagenchauffuers.
Es_ther schreef:Jezus, dat was vast schrikken!
Sommige menden denken alles te kunnen maken en denken dat iedereen aan de kant gaat voor hen.
Jouw situatie heb ik ook een keer gehad..
bruintje123 schreef:Es_ther schreef:Jezus, dat was vast schrikken!
Sommige menden denken alles te kunnen maken en denken dat iedereen aan de kant gaat voor hen.
Jouw situatie heb ik ook een keer gehad..
Ik denk alleen dat die vrachtwagen dat peufrotje nooit heeft kunnen zien door de hoek waaruit die auto kwam.
Dus of de uitspraak dat ze alles maar kunnen maken en iedereen maar aan de kant moet gaan klopt?