Omdat hij iedere keer een lach op mijn gezicht kon toveren en ik hoop dat hij dit effect ook (nog steeds) op jullie heeft.
--
Vandaag is het 3 weken geleden dat ik jou heb laten gaan. Wat mis ik je.
Ik besef opeens dat je nooit meer nieuwsgierig je hoofd uit je luik steekt op het moment dat je mijn sleutels hoort rammelen. Nooit meer een kusje en een dikke knuffel ter begroeting. Nooit meer zul je al jouw trucjes uit de kast halen voor snoepjes. Wat maakte jij mensen aan het lachen, want wat was jij een clown zeg. Een bijzonder paard met een geweldig karakter. Je hebt niet alleen mijn hart gestolen, maar ook dat van genoeg anderen. Je was echt mijn vriendje en ik hoop dat ik een goed baasje voor jou ben geweest & de juiste keuze heb gemaakt. Ik heb van je gehouden met heel mijn hart, meer kon ik niet geven. Ik heb besloten dat er na jou geen nieuw paard meer komt. You are my one & only, my once in a lifetime..
--
Wegwaaien door een orkaan?

Smile

Lekker puh

I'm sexy & I know it..

Net naar de tandarts geweest

Wannabe donkey van Shrek

En als laatste..
Een dikke kus

Maar dat komt wel goed.. het is goed zo. Ik krijg de afgelopen dagen nog zoveel foto's van anderen van hem toegestuurd, zoveel mooie en leuke herinneringen