Mijn eerste eigen paardje. Of pony eigenlijk nog. En alles wat ik niet als eerste eigen paard wilde en zocht, maar heb al vaker gezien en gelezen dat ik daarin niet de enigste ben 
Hij is inmiddels onmisbaar in mijn leven en ik kijk er naar uit nog heel veel jaar samen met Boelie mee te maken!
Boelie is een (nog) papierloze New Forest ruin van bijna 5 jaar oud. Hij is 1.50 groot nu en zijn ouders zijn Kantje's Bolivia (v. Linde's Rob) en Oosterbroek François.
Zo zag meneer 4 jaar geleden uit, toen ik hem als mijn eigen paardje in zijn stal mocht zetten! Wat was ik blij!
1.

Nu, 4 jaar later, is meneer natuurlijk gegroeid. Niet zo gek ook als je een veulen koopt

Ow ja, hij wilde niet rennen. Dan gaan we maar poseren

2.

3.

4. Standfoto

5.

6. En nog een standfoto

7. Poging tot het laten zien dat hij ook bovenhalsspieren heeft
(wordt op getraind, als het weer het toe laat)
8.

9.

10.

11. Kusje geven aan 'baasje' eindigt altijd met een aai over de bol met de bovenlip. En liefst begint hij nog met een natte lebbertong over de wang. Dus ja... Mijn gezicht is niet zo heel charmant op dat soort momenten, maar vind het wel een lief gebaar

12. Nog even saampjes poseren

13. Stilstaan werd beetje saai nu

14. En tot slot trekken we na 4 jaar soortgelijke gezichten, zonder te weten wat de ander voor gezicht trekt. Hebben wij hard op geoefend in die 4 jaar

FAQ
- Ja, ik ben van plan in de toekomst met Boelie te rijden. Nee dat doe ik nu nog niet, want ik wil eerst afvallen

- We zijn afhankelijk van het weer wat betreft training, omdat we geen echte rijbak hebben. Deze staat wel in de planning voor dit jaar in orde te maken. Ik ben op de hoogte van de onderhals. We vermoeden dat hij zijn Friese pleegzus na probeert te doen

- Ja, Boelie is groot voor een New Forest. Ja, ik ben klein voor een mens. Samen zijn we gemiddeld in lengte

- De kale plek komt inderdaad door de deken, had hij vorig jaar ook en erger toen. Meneer draagt een zeer mannelijke BH sinds een aantal weken

- Nee, hij staat niet te koop en wordt bewaakt door 6 honden, inbraakalarm, een (mens)wantrouwende Friese pleegzus en een terrorShet

Wellicht over een jaartje of zelfs een paar maanden, foto's met jou erop... dat zou tof zijn!
!
Hij is idd groot geworden, voor een Forester dan