Vanaf het begin van zomer 2016 tobben wij met Famke haar blessure. Namelijk een peesblessure; bij haar kogelringband en sesambeentjes (oppervlakkige buiger).
Afgelopen halfjaar stond dus in het teken van dierenartsbezoekjes en kliniekbezoekjes + rust & revalideren.
Op dit moment zijn we eindelijk zover dat we weer een beetje mogen rijden. We mogen stappen, wat draven en een aantal rondjes galop. Niet te veel figuurtjes rijden en niet longeren. Ik ben heel erg voorzichtig; ik ben doodsbang dat het terug komt. Maar tot nu toe gaat het top..! Hopelijk blijft het alleen maar beter gaan!

Vandaag ging mijn verzorgster/ bijrijder op Famke rijden en heb ik wat foto's gemaakt. Het dressuren is lang niet wat het geweest is, Famke is erg explosief (vooral in de galop) en mist wat spieren. Dus verwacht geen 100% correct beeld

Verder ben ik zo ontzettend blij met deze verzorgster voor Famke! Echt een geweldige meid. Staat altijd klaar voor Famke en heeft ontzettend geholpen, zelfs toen ze een tijd niet kon rijden! Daar ben ik haar echt heel erg dankbaar voor

Goed.... Laten we nu maar eens beginnen met de foto's dan haha!

1. Knappe Flammie

2. Rustig wat stappen

3. Kijk ze beide nou blij zijn!

4. Drafje

5. Andere kant op

6.

7. Knappe merrie!

8. Tsja... Voor de galop is ze soms nogal enthousiast

9. Iets beter beeld, maar nog veel spanning: Famke wilt erg graag racen in galop nu ze sinds kort weer mag galopperen. Dus je heb je handen vol aan haar haha!

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Ik ben zo trots op m'n lieve Fammie